اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7529
تاریخ انتشار: 1394/08/23 02:32
عضو شورای شهر مسجدسلیمان:
.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/پریسا طاهری

رضا کریمی عضو شورای شهر مسحدسلیمان  در ارتباط با مطالبات شهرداری از شرکت نفت و بحث عوارض چاه های نفت (کمسیون ماده 77) اظهار کرد: طی جلسات متعددی که با  مدیر عامل مناطق نفت خیز آقای مهندس عالی پور و مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آقای مهندس پیرامون برگزار نمودیم مقرر گردید شرکت نفت  در قبال 92 میلیارد بدهی خود پروژوهای عام المنفعه برای شهرستان تعریف کنند و مبلغی هم به صورت نقدی به شهرداری پرداخت شود ولی متاسفانه با وحود گذشت بیش از یک سال  شرکت نفت به قول و تعهدات خود در قبال مردم مسجدسلیمان عمل نکرد.

سوالم از دوستانی که در بحث مطالبات و عوارض چاه های نفت کاسه داغ تر از آش می شوند این است چرا چوب لای چرخ توسعه شهر مسجدسلیمان می گذارید و می خواهید حق مردم مسجدسلیمان را پایمال کنید.

وی ادامه داد: علی رغم تلاش های فراوان اعضای کمسیون ماده 77 و صدور رای به نفع شهرداری متاسفانه نفت به رای صادر شده اعتراض کرده است .انتظار ما این بود شرکت نفت برای توسعه مسجدسلیمان و برون رفت از محرومیت ها بحث مطالبات را حل و فصل نماید که متاسفانه اینگونه نشد.

ایشان در بخشی از سخنان خود به شدت از عملکرد شرکت نفت در مسجدسلیمان انتقاد کرد و افزود: با وجود اینکه شرکت نفت مسجدسلیمان بیش از 4000 نیرو دارد و بخش اعظم جمعیت شهری را خانواده های کارکنان نفت را در بر می گیرد ولیکن شرکت نفت در مناطقی که خانواده های کارکنان نفت ساکن هستند هم قصور فراوانی دارد.

کریمی خطاب به وزیر نفت اقای زنگنه اظهار کرد: مسجدسلیمان شهری است که بیش از صد سال نفت و گاز ان و شیره جانش مکیده می شود. آیا سهم مردم مسجدسلیمان از نفت فقط الودگی هوا و بیماری های تنفسی است.

وی افزود: از آقای زنگنه میخواهم به بحث مطالبات شهرداری از شرکت نفت ورود کند تا مردم مسجدسلیمان به حق و حقوق خود دست یابند.

رضا کریمی همچنین از حاج اقای امینی امام جمعه مسجدسلیمان که در یک سال اخیر در خطبه های نماز جمعه از مطالبات به حق مردم مسجدسلیمان از شرکت نفت حمایت های فراوانی داشتند  تقدیر و تشکر کرد و افزود به نیابت از مردم مسجدسلیمان دست ایشان را می بوسم.

عضو شورای شهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب کوروش حاجت پور به عنوان شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: اعتقاد من بر این است باید به  نیروهای بومی ، جوان ، توانمند اعتماد کرد.آقای کوروش حاجت پور با رای شورا به عنوان شهردار انتخاب گردید.ایشان از نیروهای توانمند، با آتیه  و با قدرت اجرایی بالا در شهرستان هستند .

وی افزود: مردم مسجدسلیمان  انتظار زیادی از فرزندان خود دارند و آقای حاجت پور برای اینکه موفق شودباید اقدامات ماندگاری در شهرستان انجام دهد تا مردم از ایشان راضی باشند

وی در پایان از همه اعضای شورای شهر در خواست کرد در کمال آرامش و متانت و در سایه تعامل و همکاری شهرداری و شورا  در جهت خدمت به مردم گام های مثبتی بردارید تا در 2سال باقیمانده از عمر شورا عملکرد خوبی از خودمان به جای بگذارید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


اکبری
|
Iran
|
1394/08/23 11:23
  +0

  -0
پاسخ
سلام.اقای حاجت پور از نیرو های کاربلد شهرداری می باشد ولی متاسفانه درحال حاضر به عنوان شهردار مسجدسلیمان با توجه به مشکلات خرد و کلان شهری کار سختی در پیش دارد. ممنون از اطلاع رسانی عصر جهان
شهروند مسجدسلیمانی
|
Iran
|
1394/08/23 11:25
  +0

  -0
پاسخ
واقعا سهم ما در صد سال اخیر از نفت و گاز استخراجی چه بوده است مسجدسلیمان به ده کوره ایی تبدیل شده و تازمانی که این پاسکاری های ادارات در اون وجود داره تا دها سال دیگه هم ابادانی در ان دیده نمی شود.
سلیمانی
|
Iran
|
1394/08/23 11:26
  +0

  -0
پاسخ
ممنون از سایت عصر جهان.
میثم
|
Iran
|
1394/08/23 14:05
  +0

  -0
پاسخ
تشکر میکنم از سایت عصر جهان و خانم طاهری برای نشر این خبر مهم و امیدوارم هرچه زودتر این مشکل حل بشه.
به آقای کریمی هم یادآوری میکنم که 36 سال پیش این مردم انقلاب کردن که دست بوس کسی نباشن. توصيه میکنم بجای بوسیدن دست حاج آقا امینی دست مادرتو ببوس که خدا ازت راضی باشه.
شهبازی
|
Iran
|
1394/08/23 14:17
  +0

  -0
پاسخ
متاسفانه در شورا اتحادی که باید باشد تا حق و حقوق و مطالبات مردم گرفته شود نیست.ای کاش اعضای شورای شهر به جای سیاست بازی به امورات مردم رسیدگی کنند.اقای حاجت پور جوان مسجدسلیمانی اگر بخواهد در ذهن مردم ماندگار شود کار سختی در پیش دارد.ممنون از شما بابت درج خبر
شهبازی
|
Iran
|
1394/08/23 14:18
  +0

  -0
پاسخ
متاسفانه در شورا اتحادی که باید باشد تا حق و حقوق و مطالبات مردم گرفته شود نیست.ای کاش اعضای شورای شهر به جای سیاست بازی به امورات مردم رسیدگی کنند.اقای حاجت پور جوان مسجدسلیمانی اگر بخواهد در ذهن مردم ماندگار شود کار سختی در پیش دارد.ممنون از شما بابت درج خبر

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*