اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7569
تاریخ انتشار: 1394/08/24 21:22
این بازیگر سینمای ایران، حاضر نشد از بازیگر ناآشنای مقابل‌اش کتک بخورد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،  ميلاد كى مرام در فيلم تازه كمال تبريزى ..پيش از فيلمبردارى اين سكانس اعلام مى كند حاضر نيست از يك بازيگر ناشناخته فحش و كتك بخورد و اين سكانس را بازى نمى كند...

ميلاد كى مرام كه اين روزها نقش اصلى فيلم تازه كمال تبريزى با عنوان "امكان مينا" را بر عهده گرفته است ، همزمان بازى در فيلم ديگرى را به پايان رسانده است كه اين نقش آفرينى دچار حواشى جالبى شده است.

ماجرا از اين قرار است، ميلاد كى مرام كه در اين فيلم نقش كوتاهى به عهده دارد و طبق قرار بايد در دو سكانس بازى مى كرد. اولين سكانس بدون مشكل فيلمبردارى شد اما دومين سكانس كه در آن كى مرام بايد با يك بازيگر نه چندان شناخته شده درگير مى شد مشكلاتى براى عوامل فيلم به وجود آورد.

ميلاد كى مرام پيش از فيلمبردارى اين سكانس اعلام مى كند حاضر نيست از يك بازيگر ناشناخته فحش و كتك بخورد و اين سكانس را بازى نمى كند. تلاش هاى كارگردان و ديگر عوامل نتيجه نمى دهد و اين سكانس فيلمبردارى نمى شود.

حال كارگردان يا بايد اين سكانس ها را با يك بازيگر ديگر مى گرفت اما اين كارگردان تصميم جالبى گرفت و اعلام كرد همان يك سكانس فيلمبردارى شده را در فيلم قرار مى دهد و مسئوليت ناقص ماندن نقش به عهده كى مرام است.

بايد تا زمان نمايش فيلم منتظر ماند و ديد آيا كارگردان بر سر حرفش خواهد ماند يا به طور كلى بازى اين بازيگر را از فيلم خذف مى كند.

پيش از اين و قبل از انقلاب نيز بازيگران مطرح و قهرمانان فيلم هاى آن زمان حاضر به كتك خوردن از بازيگران ناشناخته و سياهى لشكرها نبودند.

منبع :روزنامه سینما


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*