اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7615
تاریخ انتشار: 1394/08/26 18:38
پلیس هشدار داد:
فرمانده انتظامي شهرستان دزفول استان خوزستان، به شهروندان در خصوص کلاهبرداري با فروش سکه هاي تقلبي، هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سرهنگ "علي الهامي" اظهار داشتند: شهروندان بايد توجه داشته باشند که کلاهبرداران و شيادان با تماس و يا ارسال پيامک مبنی بر فروش سکه، سعي در سوءاستفاده از اعتماد و ساده لوحي افراد را دارند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: ارسال پيام کوتاه بر روي خطوط تلفن همراه شهروندان و معرفی خود به عنوان فردی بی سواد، يکی از مهمترين و اصلي ترين شگرد کلاهبرداران سکه های تقلبی است.

وي اظهار داشت: نمونه بارز اين موضوع مربوط به مراجعه شخصی طی روز گذشته به پليس آگاهي شهرستان دزفول مبني بر کلاهبرداري 150 ميليون ريالي از وي بابت خريد 500 عدد سکه تقلبی است که در اين مورد نيز افراد شياد با اغفال مالباخته با وی قرار ملاقات گذاشته و با ترفندی پس از اخذ پول از محل متواری شدند.

الهامی به شهروندان توصيه کرد: مراقب پيامک های وسوسه کننده در مورد خريد سکه های عتيقه باشيد، در صورت دريافت چنين پيامکي موضوع را به پليس 110 اطلاع دهيد و همچنين با مشاهده تنها چند سکه قديمي از سوي افراد فرصت طلب به آنها اعتماد نكنيد چرا كه آنان قصد کلاهبرداری و فريب دارند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان دزفول، از آنجا که خريد و فروش هر گونه اشياء عتيقه و سکه های باستانی از نظر قانون جرم بوده لذا از انجام هر گونه معامله و خريد و فروش جداً خودداری کرده و هرگز قرار ملاقات با افراد ناشناس در محل های کم تردد و حاشيه اي را نپذيريد، چرا که ممکن است علاوه بر سرقت پول، خطرات ديگری نيز به همراه داشته باشد.

منبع/پایگاه خبری پلیس ایران


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*