اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7626
تاریخ انتشار: 1394/08/27 00:02
زن جوان زمانی‌که دید شوهرش به قهر با پدرش پایان نمی دهد به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم 5 سال است که با پدرم قهر کرده و هرکاری می کنم به این قهر پایان نمی دهد.

وی افزود:در این مدت من همیشه عذاب کشیده ام و بین پدرم و شوهرم مانده بودم. هربار می خواستم به پدرم سر بزنم شوهرم مرتب سرم غر می زد و در آخر دعوا به راه می انداخت. وقتی هم مدتی پیش پدرم نمی رفتم تا با شوهرم دعوایم نشود، اینبار پدرم بود که ناراحت می شد که چرا به خاطر شوهرم به او بی احترامی می کنم.

زن جوان ادامه داد: 5 سال در این میان ماندم و عذاب کشیدم، تصور می کردم که همه چیز به مرور زمان حل می شود، ولی چیزی میان پدرم و شوهرم تغییر نکرد و من در این میان مرتب عذاب کشیدم و زندگی ام جهنم شد. برای همین با شوهرم اتمام حجت کردم که اگر با پدرم آشتی نکند، به این زندگی پایان می دهم. شوهرم هم گفت که به هیچ عنوان حاضر به آشتی به پدرم نیست و من باید بین او و پدرم یکی را انتخاب کنم. من هم که به شدت از این رفتار شوهرم شوکه شده بودم، تصمیم گرفتم برای همیشه به این زندگی پایان دهم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد تا پس از شنیدن صحبت های او در این باره تصمیم گیری کند. باشگاه خبرنگاران


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*