اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7639
تاریخ انتشار: 1394/08/27 16:25
منصور قمر بر استفاده از همه ظرفیت های شهرستان و بسیج امکانات برای پذیرایی از زائرین حرم اباعبدالله تاکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با حضور امام جمعه شهر بندر ماهشهر یک سفر روزه به مرز شلمچه داشته در این سفر عالی ترین نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان بندر ماهشهر از عملکرد و فعالیت تمامی دستگاه های  خدماتی که از سوی شهرستان ماموریت به خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی به مرز شلمچه اعزام شده بودند در موقعیت قمر بنی هاشم بازدید بعمل اورد.

فرماندار بندر ماهشهر  در خصوص رائه خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی بیان داشت : خوشبختانه تمامی دستگاه های خدماتی با تلاش و کوشش توانسته اند بهترین خدمات رفایی  در اختیار زائران ابا عبداله الحسین بگذارند و این امر مهم با حضور  و مشارکت های در مردمی شهروندان شهرستان بندر ماههشر در کنار دستگاه ها تحقق یافته شده است .

وی اظهار کرد: با توجه به استقبال پرشور و باشکوه مردم شهرستان بندر ماهشهر در پذیرایی از زائران اربعین سال گذشته، امسال هم مردم برای مشارکت در خدمات رسانی به شرکت کنندگان در همایش پیاده روی عظیم اربعین دارند.و این خود بیان گر ارادت مردم بندر ماههشر به خاندان آل محمد ص می باشد .

فرماندار بندر ماهشهر با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های شهرستان و بسیج امکانات برای پذیرایی از زائرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) افزود : با همکاری و تلاش دستگاه های اجرایی و از همه مهمتر حضور خودجوش مردم، امسال در ارائه خدمات به زائران بهتر از سال گذشته خواهیم بود.

وی همایش بزرگ اربعین حسینی را نشانه اقتدار و عزت مسلمین اعلام کرد و گفت: باید بکوشیم تا با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب، امسال خدمات رسانی بهتر و بیشتری به زوار عتبات عالیات چه بعد و چه قبل از ایام اربعین داشته باشیم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*