اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7650   3225
تاریخ انتشار: 1394/08/27 22:18
دبیر ستاد بحران شهرداری مسجدسلیمان خبر داد:
.

دبیر ستاد بحران شهرداری مسجدسلیمان در گفتگو با پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان اظهار داشت: در پی بارندگی های شدید شب گذشته تاکنون متاسفانه چندین منزل مسکونی در مناطق باغ سوکیا و سرمسجد تخریب شدند که با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی نیروهای خدمات شهرداری از بدو وقوع حادثه کار امداد رسانی و آوار برداری انجام گردید و هم اکنون نیز امداد رسانی در این مناطق توسط نیروهای شهرداری ادامه دارد.

علی هزارسی در بخش دیگر از سخنان خود از تخریب بدنه فلزی پل مال جونکی خبر داد و اظهار داشت: بر اثر بارندگی های شدید امروز و رسوب گل و لای مسیر بسته شده بود که به همت و تلاش واحد های عمران و تاسیسات شهرداری و همچنین شرکت نفت  بازگشایی کامل مسیر انجام پذیرفت.

دبیر ستاد بحران شهرداری مسجدسلیمان همچنین افزود: برای اسکان احتمالی شهروندان دو مدرسه سعدی و وحدت پشت برج و همچنین ساختمان سابق شهرداری واقع در سرکوره ها در نظر گرفته شده است.

علی هزارسی در پایان اظهار داشت: همه واحد های شهرداری  اعم از واحد های عمران، تاسیسات، فضای سبز و پارکها ، خدمات و اتوبوس رانی و.. با تجهیزات و امکانات موجود در آماده باش کامل هستند.و از همه ادارات و دستگاه های دیگر اعم از شرکت نفت و اداره ابفا و اداره برق در جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان تقاضای مشارکت و همکاری دارم.

شایان ذکر است در پی بارندگی شدید امروز و آبگرفتگی جاده روستای 'پرنوشته' در بخش عنبل، یک خودرو با پنج سرنشین در سیلاب غرق شد.

سه نفر از سرنشینان خودرو که همگی اعضای یک خانواده بودند، نجات یافتند اما مادر و دختر شش ساله اش هنوز مفقود هستند.

گفته می شود این خانواده اهل اندیمشک و نا آشنا به منطقه بوده و از مسجدسلیمان عازم لالی بودند که دچار این حادثه شدند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*