اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7652
تاریخ انتشار: 1394/08/28 00:06
تعدادی از دختر خاله ها از پسر خاله مجازی شکایت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، در پی انتشار گسترده عکس های نامناسب ده ها دختر به همراه پسر جوانی در فضای مجازی، این همنشین مشترک دختر ها مدعی شد که این دختران خواهر، زن داداش، دختر خاله و دختر عمه هایش هستند. و در پی سرقت گوشیش عکس های به سرقت رفته و منشر شدند.

اما سرهنگ محمد مهدی کاکوان رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ در گفتگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشتند: در تحقيقات صورت گرفته از متهم مشخص شد خودرو و منازلي که در تصاوير وجود دارد متعلق به متهم نيست و او با ترفندهاي مختلف اين خانم ها را اغفال و پس از کشاندن آنان به اين مکان از اين افراد عکس تهيه کرده است.

کاکوان بيان داشت:در ادامه در کليپي متهم عنوان کرده که گوشي من سرقت شده و از آن سوء استفاده شده است ؛ در بررسي ماموران پليس فتاي تهران بزرگ مشخص شد که متهم در رابطه سرقت گوشي خود به هيچ مرجع انتظامي مراجعه نکرده است.

رئيس پليس فتاي پايتخت اعلام داشت:آنچه که تا الان مشخص شده اين است که متهم با تهيه اين عکس ها از افراد اغفال شده سوء استفاده کرده است،هم اکنون خانواده هاي اين افراد به پليس فتاي تهران بزرگ مراجعه و با اعلام اينکه حيثيت و آبروي ما در جامعه از بين رفته است ،خواهان بررسي موضوع و برخورد مناسب با متهم هستند.

سرهنگ کاکوان در پايان به شهروندان توصيه کرد:اگر فرد يا افرادي در شبکه هاي اجتماعي بخواهند از تصاوير خصوصي ديگران استفاده کنند و با انتشار آن تصاوير افراد را مورد هتک حرمت قرار بدهند قطعاً با برخورد قانوني پليس مواجه خواهند شد.

شایان ذکر است بر اساس اخبار دریافتی تعدادی دختر خاله مجازی(دروغین) وحید 30 ساله از وی شکایت کردند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*