اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7668
تاریخ انتشار: 1394/08/28 23:16
فرماندار رامهرمز: در حوزه رامهرمز همه تدابیر امنیتی به کار گرفته شده است و گشت های ایست و بازرسی و شناسایی در نقاط بحرانی مستقر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مصطفی سمالی در خصوص درگیری های عصر امروز رامهرمز اظهار داشتند: ظهر امروز در روستاهای بخش میداوود باغملک (سرله ، چیت انبه، گدار پهن) دو طایفه محمد موسایی و دی محمدی با چوب و سنگ شروع به درگیری و راه بندان کردند.

وی ادامه داد: عصر امروز درگیری در همان مناطق مسلحانه شد که با تفنگ برنو و ام یک به سوی هم دیگر شلیک کردند که 3 نفر تیر خوردند و به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: در غروب امروز در شهر رامهرمز تعدادی موتور سوار که صورت های خود را پوشانده بودند 2 نقطه را در سطح شهر مورد تهاجم قرار دادند که با اقدام سریع مامورین نیروی انتظامی 5 نفر از موتور سواران متعارض دستگیر شدند و مابقی نیز شناسایی و تحت تعقیب هستند.

سمالی در پایان گفت: در حوزه رامهرمز همه تدابیر امنیتی به کار گرفته شده است و گشت های ایست و بازرسی و شناسایی در نقاط بحرانی مستقر هستند و جای هیچ گونه نگرانی برای مردم نیست.منبع:رام پرس/یوسف مداحیان

همچنین پایگاه خبری اوربه نیوز باغملک در گیری های امروز بخش میداوود باغملک را اینگونه شرح داد:

بنا به گزارشات به دست آمده امروز پنجشنبه ۹۴/۸/۲۸ ماشینی از طایفه محمدی قصد عبور از بخش میداوود را داشت که با چند نفر از طایفه محمد موسایی درگیر شدند که  این درگیری موجب شد تا جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ نفر از دو طایفه در دو طرف رودخانه با سنگ و سلاح جنگی به جان هم بیفتند.

نیروی انتظامی و اطلاعات شهرستان باغملک به دستور دادستان خود را به منطقه رساندند و با شلیک هوایی و گاز اشک اور از شدت درگیری جلوگیری و انها را متفرق کردند.

این طوایف جنگ را به داخل کوه کشاندند و طبق اخبار به دست آمده نیروی انتظامی با این طوایف درگیری دارد و گفتنیست نیروهای کمکی نیز از استانها و شهرهای مجاور در راه است.

اگر دو طایفه به این درگیری ها  پایان ندهند مطمئنا به هر دو طایفه آسیبهای جدی خواهد رسید چراکه هم مردم منطقه و هم دولت را خسته کرده اند و تا کنون خسارات زیادی را برای همه رقم زدند.

این طوایف از مردمی دین دار و متدین میباشند و باید به این درگیری ها پایان دهند.

تا این لحظه یعنی ساعت ۱۹:۰۰شب دو نفر زخمی شدند


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*