اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7674
تاریخ انتشار: 1394/08/29 03:00
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وحدت و همدلی مردم استان کهگیلیویه و بویراحمد برای توسعه استان گفت: مراقب باشیم در منجلاب نفاق نیفتیم.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان:

ایلنا نوشت؛ غلامرضا تاجگردون که در جمع طایفه سادات تکیه سخن می‌گفت افزود: مهمترین اصل برای توسعه استان همگرایی و وحدت است و در فضای وحدت و همگرایی است که می‌توان استان را از پسرفت ایجاد شده نجات داد.

وی با اشاره به اینکه ما می‌خواهیم با تکیه بر نقاط مشترک  وحدت و همگرایی، استان را توسعه دهیم ادامه داد: مباحث گرمسیری، سردسیری، یاسوجی، دهدشتی و گچسارانی مباحث انحرافی است که باید مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از کسانی که می‌گویند چرا وزرا به گچساران آمده‌اند، گفت: برخی دوست دارند با افترا زدن میخ خودشان را بکوبند، در حالی که ما می‌خواهیم با تکیه بر نقاط مشترک و وحدت و همگرایی مشکلات شهر و استانمان را حل کنیم.

تاجگردون افزود: حالا اگر بر اساس شرایطی که مردم برای من ایجاد کرده‌اند امکان خوبی برای رفع مشکلات مردم شهر و استانم توسط من فراهم شده است، چرا می‌خواهید با اینگونه سخن گفتن تفرقه ایجاد کنید؟

نماینده گچساران و باشت تاکید کرد: ما از اینگونه سخنان خسته نمی‌شویم و خدا نکند روزی را که اینگونه رفتارها و سخنان بر عزم و اراده ما سایه بیندازد.

وی با تشریح تعهدات مردم به نماینده و نماینده به مردم گفت: حق مردم برگردن نماینده این است که هرچه در پشت تریبون‌ها و جلسات به مردم وعده می‌دهد صادقانه باشد و برای انجام آنها تلاش کند و مردم نیز باید با فکر و نگرش درباره آینده خود و فرزندانشان نماینده مورد نظر خود را بر اساس شایستگی‌ها و توانمندی‌هایش انتخاب کنند، نه بر اساس مسائل قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای و سیاسی انتخاب کند.

تاجگردون با انتقاد از کسانی که به دنبال خطکشی میان مردم هستند افزود: عده‌ای در کشور با قرار دادن مقدسات به دنبال تفرقه میان نیروهای نظام هستند، و در استان نیز با طرح مباحث مختلف پیش پا افتاده سعی در خط کشی میان مردم و نفاق میان آنها را دارند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همگرایی و وحدت در استان و کشور هستیم اظهار کرد: سخنان تفرقه برانگیز بر روحیه خدمت به مردم استانم تاثیر نخواهد گذاشت.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*