اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7698
تاریخ انتشار: 1394/09/01 00:33
فرماندار اهواز:
فرماندار اهواز با اشاره به لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام به صورت مشارکتی با دولت گفت:اگر مدیران در انتظار اعتبارات دولتی بمانند مشکلات اهواز هیچ گاه حل نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، اسماعیل ارزانی بیرگانی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان اهواز که شامگاه شنبه 30 آبان ماه برگزار شد عنوان کرد: مدیران نباید در انتظار تخصیص اعتبارات استانی بمانند زیرا در صورت تخصیص به موقعه این اعتبارات نیز امکان تکمیل پروژه ها نیمه تمام شهرستان وجود ندارد.

وی افزود: پروژه های نیمه تمام شهرستان را باید به صورت مشارکتی و با اعتبارات ملی تکمیل کرد.

ارزانی بیرگانی تصریح کرد: در بحث آب روستایی و شهری شهرستان فعالیت های بسیاری صورت گرفته و در همین راستا نیز مذاکراتی با شرکت نفت انجام گرفته و به زودی نتایج این مذاکرات اعلام خواهد شد. امیدوار هستیم بتوانیم تا حدودی نیاز های این بخش را بر طرف کنیم.

تنها هشت میلیارد تومان از اعتبار ماده 180 قابل برنامه ریزی است

هدایت الله زارع زاده معاون عمرانی فرمانداری اهواز نیز ضمن حضور در این جسله گفت: انتظارات دستگاه های اجرایی شهرستان در خصوص نا کافی بودن اعتبارات ماده 180 قانون به حق است.

وی افزود: به صورت کلی و بر اساس قانون 180 حدود 15 میلیارد تومان به شهرستان اهواز اعتبارات در نظر گرفته شده که از این بین تنها هشت میلیارد تومان آن قابل برنامه ریزی است.

بخش خصوصی بر روی پروژه های نیمه تمام سرمایه گذاری کند

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در این جلسه عنوان کرد: الویت های اعتباری در این زمان به گونه ای طراحی شده که نمی توان با آن  پروژه های نیمه تمام شهرستان را تکمیل کرد بلکه باید  در این راستا بخش خصوصی را وارد کرد.

وی افزود: با ورود بخش خصوصی می توان در کنار ایجاد فرصت های شغلی، تعداد پروژه های بر زمین مانده شهرستان را به سر انجام رساند این مسئله رضایمندی مردم را نیز در پی خواهد داشت. زیرا نیمه کاره ماندن یک پروژه تبعات سیاسی و اجتماعی بسیاری در پی خواهد داشت.

نیمه کاره ماندن پروژه های عمرانی تبعات امنیتی به همراه دارد

سید شکر خدا موسوی دیگر نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با حضور در این جلسه عنوان کرد: بی توجهی به برخی پروژه های فرهنگی تبعات امنیتی در پی دارد.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته بر اساس قانون 180 گفت: تخصیص این میزان اعتبار برای شهرستان اهواز مانند قطره ای در دل دریاست. به همین دلیل تنها با الویت بندی مناسب و منسجم می توان بخشی از مشکلات موجود را مرتفع کرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*