اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7732
تاریخ انتشار: 1394/09/02 23:20
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه خبر داد:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه از کشف یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه، فیصل مزرعه گفت: در ۲۸ مردادماه امسال، گزارشی از سوی پلیس آگاهی مبنی بر آتش سوزی در یکی از منازل این شهرستان ارسال شد.

وی ادامه داد: در این حادثه ، پیرمرد ۷۹ ساله اهل روستای سرقلعه هلایجان به هویت ح.س، هنگامی که در حیاط منزل روی تخت خوابیده بود، دچار حریق شد که پس از فریادهای دختر وی و کمک رسانی از سوی همسایگان، آتش سوزی خاموش و مصدوم به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شد.

مزرعه گفت: مصدوم دو هفته بعد به علت شدت جراحات وارده و عوارض ناشی از عفونی شدن جراحات سوختگی در بیمارستان درگذشت.

وی افزود: با ادامه تحقیقات، مشخص شد که پیرمرد مقتول که نابینا بوده است، چند ماه پیش همسر خود را از دست داده و برای انجام امورات شخصی قصد ازدواج مجدد داشته که با مخالفت یکی از فرزندان خود روبرو می شود.

مزرعه اظهار داشت: همچنین باتوجه به آثار به جا مانده از صحنه جرم و ازسال آن ها به آزمایشگاه جنایی استان، حضور فرزند مقتول در شب حادثه و عمدی بودن آتش سوزی محرز شد که پس از تلاش مأموران و همکاری اهالی محل، فرزند مقتول که جوان ۲۴ ساله به نام ح.س می باشد، دستگیر شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اقرار صریح متهم در خصوص وجود اختلاف با پدر خود، قصد انتقام جویی و ارتکاب به جنایت مذکور، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

برچسب ها:
قتل ؛ ایذه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*