اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7741
تاریخ انتشار: 1394/09/02 21:37
هفته هشتم لیگ بر‌تر بسکتبال
هفته آخر دور رفت این رقابت‌ها پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد که طی آن، پالایش نفت آبادان در تبریز میهمان شهرداری خواهد بود و پتروشیمی بندر امام در تهران به مصاف نیروی زمینی می‌رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، دو تیم تهرانی و بالانشین بسکتبال کشور در خوزستان مغلوب میزبانان خود شدند و صدر جدول را به نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام واگذار کردند.

پالایش نفت آبادان 77 - 67 شیمیدُر تهران

عصر دوشنبه در هفته هشتم لیگ بر‌تر بسکتبال، تیم پالایش نفت آبادان موفق شد میهمان خود شیمیدُر تهران را با نتیجه 77 بر 67 از پیش روی بردارد.

دو تیم نفت و شیمیدُر در ابتدا پایاپای بازی را آغاز کردند، اما نفت آبادان خیلی زود نبض میدان را در دست گرفت و موفق شد کوار‌تر نخست این دیدار را با حساب 21 بر 10 به سود خود به پایان ببرد.

در آغاز زمان دوم این دیدار باز هم آبادانی‌ها سوار بر بازی بودند و در یک نمایش درخشان ضمن اینکه کوار‌تر دوم را با حسب 22 بر 15 به سود خود به پایان بردند، موفق شدند در نیمه نخست با حساب 43 بر 25 میهمان خود را مغلوب به رختکن بفرستند.

در آغاز وقت سوم این مسابقه شیمیدُر تلاش زیادی کرد تا نتیجه را جبران کند اما از بخت بد شاگردان «جواد رحمتی»، نفت در این روز تیمی نبود که به آسانی باج دهد و در ‌‌نهایت این کوار‌تر گر چه با نتیجه مساوی 20 بر 20 خاتمه یافت، اما نفتی‌ها همچنان با نتیجه 63 بر 45 از حریف خود پیش بودند.

کوار‌تر چهارم توسط دو تیم طوفانی آغاز شد و تلاش دو تیم برای حفظ و جبران نتیجه دو چندان شد، شیمیدُر بسیاری از امتیازات از دست رفته را جبران کرد اما در ‌‌نهایت هوشیاری بازیکنان نفت نتیجه داد و ضمن اینکه شیمیدُر این کوار‌تر را 21 بر 16 به سود خود به پایان برد، این دیدار با نتیجه 77 بر 67 به سود نماینده قدرتمند آبادان خاتمه یافت.

پتروشیمی بندرامام75 - 65 دانشگاه آزاد اسلامی

اما در ماهشهر و در سالن اندیشه شهرک بعثت دو تیم بزرگ بسکتبال کشور به مصاف هم رفتند که نبرد پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد اسلامی با حساب 75 بر 65 به سود بندرامامی‌ها خاتمه یافت.

نبرد سخت بندرامام را ابتدا پترو به خوبی آغاز کرد و موفق شد در وقت اول این دیدار دانشگاه را با نتیجه 20 بر 16 از پیش روی بردارد.

شاگردان مصطفی هاشمی در کوار‌تر دوم نتیجه را جبران کردند و موفق شدند با برد 20 بر 14 نیمه نخست را با حساب 36 بر34 به سود به پایان ببرند.

در وقت سوم پترو به خود آمد و با در دست گرفتن میدان، موفق شد کوار‌تر سوم را با حساب 19 بر 17 برنده باشد تا نتیجه در عدد 55 مساوی به کوار‌تر پایانی برسد.

اوج حساسیت در کوار‌تر پایانی این دیدار باعث شد تا تماشاگرانی که سالن را مملو از خود کرده بودند یک لحظه دست از تشویق تیم خود بر ندارند.

همین امر بر روحیه بازیکنان پترو افزود و این دیدار در ‌‌نهایت با حساب 75 بر 65 به سود بندر امامی‌ها خاتمه یافت.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها هم اکنون پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان با 14 امتیاز و به نسبت تفاضل گل اول و دوم هستند و تیم‌های دانشگاه آزاد و شیمیدُر در رده‌های بعدی قرار دارند.

هفته آخر دور رفت این رقابت‌ها پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد که طی آن، پالایش نفت آبادان در تبریز میهمان شهرداری خواهد بود و پتروشیمی بندر امام در تهران به مصاف نیروی زمینی می‌رود تا تکلیف صدرنشین دور رفت این رقابت‌ها مشخص شود.منبع/ فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*