اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7780
تاریخ انتشار: 1394/09/05 12:25
کاندیدای واحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، دکتر "مرادعلی پیوند " دنا با رای قطعی تمامی نامزدهای احتمالی طیف اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بعنوان گزینه نهایی اصولگرایان تعیین شده است.

گفته می شود" دکتر هدایتخواه " نماینده ادوار هفتم و هشتم این حوزه انتخابیه پس از بازگشت از سفر کربلای معلی، " پیوند " را بعنوان تنها نامزد اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برای حضور در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی معرفی می نماید.

پیوند فارغ التحصیل ریاضیات در مقطع دکتری و اولین رئیس سازمان ملی جوانان در دولت اول دکتر احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد و  فرماندار اسبق شهرستان دنا است.

معلوم نیست زارع نماینده فعلی بویراحمد و دنا که گهی به راست و گهی به چپ می چرخد در لیست کدام طیف قرار گیرد. اما از آنجائیکه زارع سیاست را عملا و نه نظری پیگیری می نمائید سعی در نزدیکی به طیف کارگزاران و حامیان دولت را دارد.

کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


مرد
|
Iran
|
1394/09/16 12:09
  +0

  -0
پاسخ
تو را به قران این اقای مراد عای به درد جی میخوره که به درد مجلس بخوره یک زمانی با لابی گری هدایتخوا وحسینی فرماندار دنا شد که مدیر قابل ملاحظه ای هم نبود اصلا خند ه اوره تو را خدا این بچه بازیها چیه::::::::::::::::::: خاک بر سر ما اصولگرایان

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*