اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7798
تاریخ انتشار: 1394/09/06 23:26
کرامت فدایی اولین فرماندار یاسوج در دولت هشتم با انتشار نامه تندی به نتیجه شورای حکمیت اصولگرایان بویراحمد و دنا واکنش نشان داد.

پیشینه: پس از انصراف ستار هدایتخواه از کاندیداتوری حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، در محافل سیاسی و مطبوعاتی خلیفه خلقی پور معاون اسبق استانداری به عنوان کاندیدای نهائی اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا معرفی شده بود اما مدتی بعد وی از شرکت در این رقابت انصراف داد.

صبح روز پنج شنبه محفل سیاسی گزارش دادند: دکتر "مرادعلی پیوند " دنا با رای قطعی تمامی نامزدهای احتمالی طیف اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بعنوان گزینه نهایی اصولگرایان تعیین شده است.

این محافل سیاسی خبری گفتند: "دکتر هدایتخواه " نماینده ادوار هفتم و هشتم این حوزه انتخابیه پس از بازگشت از سفر کربلای معلی، " پیوند " را بعنوان تنها نامزد اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برای حضور در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی معرفی می نماید.

عصر روز پنج شنبه: در حالیکه صبح امروز محافل سیاسی و مطبوعاتی گزارش داده بودند دکتر مرادعلی پیوند به عنوان گزینه نهائی طیف اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا انتخاب و معرفی شدند و قرار است پس از بازگشت دکتر ستار هدایتخواه از سفر کربلای معلی رسما به حضور عامه معرفی شوند. اما انگار عصر همین روز بعد از بلند شدن دود سفید از جلسه اصولگرایان این حوزه انتخابیه نام فرد دیگری به عنوان لیدر انتخاباتی بیرون آمد.

بر اساس گزارش دریافتی در جلسه عصر امروز اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا که با حضور 9 نفر از سران این طیف برگزار شد ، "حبیب‌الله پیشوا" از وکلای پایه یک دادگستری بعنوان گزینه نهایی جهت حضور در انتخابات مجلس دهم  معرفی شد.

عصر روز جمعه: سید کرامت فدایی از کاندیداهای احتمالی بویراحمد و دنا در انتخابات دهم مجلس پس از خروجی شورای حکمیت متنی را منتشر کرد که نسخه‌ای از آن در اختیار ما قرار گرفت و عیناً منتشر می‌گردد.

در شرایطی از زمان شاید سکوت بالاترین فریاد باشد، ولی در شرایط دیگر نه فقط فریاد لازم است بلکه واجب می نماید.

امروز باور عمومی مردم شهرستان های بویر احمد و دنا بر این است که قله عظمت تاریخی ، ملی و منطقه ایشان فرو ریخته و هر گز شرایط موجود را در خور گذ شته و حال خود نمی دانند.

بنابر این برای رهایی از چنگال شوم تحقیر و تضعیف همت و باور همگان بر این است تا ضمن پافشاری بر ارزش های دینی و انقلابی برای همیشه با باند بازی های سیاسی حزبی و همین‌طور تعصبات ایلی، طایفه‎ای و منطقه‌ای خداحافظی نموده و زیر سایه وحدت و انسجام و برادری ضمن حرمت و احترام کافی و لازم برای همه هم استانی های عزیز نردبانی مطمئن از عزت و شرف برای خود بسازند تا با پایان دادن به این نابرابری ها و پافشاری بر عدالت و مساوات بستر اخوت و مهربانی را پیش از پیش در استان فراهم نمایند.

هم اکنون در استانه انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی هستیم که گروه های سیاسی به اصطلاح اصول گرا و اصلاح طلب در حال آرایش انتخاباتی می باشند. باید همه بدانیم:

اولاً: در کنار این همه مشکلات اقتصادی بیکاری جوانان، توسعه نیافتگی و صدها مشکلات دیگر ی حقیقتاً ظرفیتی برای خط بازی در این استان وجود ندارد.

ثانیاَ: وجود دسته بندی‌های سیاسی تا کنون هیچ منافعی برای مردم مظلوم این استان نداشته جز برای تعداد اندکی باند باز و فرصت طلب و در کنارش حذف و خنثی نمودن استعدادهای درخشان.

ثالثاً :تعریف اصول گرای چیزی جز باور به دست آورد های وحی و عترت نمی باشد که مگر استثناعات، صدرصد مردم این استان به این اصول معتقداند بنابراین اصلاح طلبی و اصول گرایی میدان مانوری نخواهند داشت.

علی ایحال همانطور که مردم شریف بویراحمد و دنا مطلعند جریان به اصطلاح اصول گرا قریب به یکسال است که به دنبال معرفی گزینه ی برای مجلس شورای اسلامی بوده و النهایه بعد از کش و قوس های فراوان هم اکنون در اغلب سایت‌ها گزینه‌ی به عنوان کاندیدای قاطبه اصول گرایان معرفی گردیده که با عکس العمل‌های جدی افکارعمومی در سطوح مختلف مواجه شده است.

به همین خاطر مختصراً مطالبی را محض تنویر افکارعمومی یادآور می گردد.

اولاً: اصول گرایی با توجه به تعریف فوق الذکر میراث کسی نیست تا بخواهد به عنوان میراث دار هر طور خواسته اند آن را تقسیم نماید.

ثانیاً: دوستان اصول گرا میثاق نامه ای را تهیه و تدوین نموده بوده اند تا کاندیدهای احتمالی به اصطلاح اصول گرا آن را بدون قید وشرط امضاء نمایند تا هر کس را آقایان که اغلب گرایش منطقه ای داشته اند انتخاب نموده اند، بقیه بی چون و چرا بپذیرند که تعدادی از نامزد های احتمالی از جمله بنده هرگز چنین سندی را امضاء ننموده و به همین خاطر از گزینه بودن خارج گردیدم و با شناختی که از دیگر دوستان کاندیدا دارم مطمئنم آنها در شرایط خاصی اقدام کرده و سند رقیت و بندگی هم به کسی نداده‌اند.

ثالثاً: تعداد انگشت شمار افرادی که شاید بعضاً هم مورد تطمیع واقع شدند و از بسترهای اجتماعی هیچ اطلاعی نداشته و هرگز نمی توانند برای اقشار مختلف مردم و حتی خواص اصولگرایان تصمیم بگیرند.

رابعاً: سرنوشت انتخابات در دست مردم است هر کس بخواهد به هر اسمی در برابر افکارعمومی مردم قرار بگیرد قطعاً محکوم به شکست است.

خامساً: شرایط موجود شهرستان‌های بویراحمد ودنا اقتضاء یک ژنرال سیاسی می نماید تا با داشتن پایگاه مردمی و اعتقادات راسخ و سابقه درخشان بتواند احیا گر عظمت تاریخی این مردم باشد و نشود ونتوان او را در سطوح ملی و منطقه ای با ان قلت های مختلف از صحنه به در کرد.

علی ایحال اگر چه چنین تصمیمی تیر خلاص به مردم این دیار می باشد اما به یقین با هوشیاری مردم تصمیم سازانش تیر خلاص را خواهند خورد. بلغ و لو ما بلغ… از نخبگان، نویسندگان، مبلغان، معلمان، شاعران و غیر ذلک انتظار می رود در جوی آرام ضمن رعایت اصول اسلامی و انسانی و ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به کار شده و از حقوق اساسی خود دفاع نموده و اجازه ندهند بیش از این سوابق فداکاری و ایثارگریشان خدشه دار و قله عظمت تاریخیشان فرو بریزد.

و با تمسک و توسل به سرور آزادگان عالم اباعبدالله الحسین «ع» بر صراط انصاف، انسانیت و آزادگی پا فشرده و سند اسارت به کس ندهیم و تحت فرمان رهبر شجاع و آزاده جهان تشیع ضمن دفاع از حقوق حقه خود بستر هر نوع سوء استفاده ای را سد نماییم.

سید کرامت فدایی

کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*