اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7819
تاریخ انتشار: 1394/09/08 00:37
نیکی کریمی که ستاره بی چون و چرای دهه 70 و هشتاد سینمای ایران بود مدتی است که تلاش میکند نام خود را به عنوان یک کارگردان نیز مطرح کند.

عصرجهان: نیکی کریمی ۱۰ مهرماه تصویربرداری چهارمین فیلم بلند خود را آغاز نمود ، در این فیلم محمدرضا فروتن و سحر قریشی به عنوان بازیگران شاخص ایفای نقش میکنند.

نیکی کریمی پیش از «شیفت شب» سه فیلم دیگر را با نام های “یک شب” و “چند روز بعد” و “سوت پایان” کارگردانی کرده بود که البته در گیشه ها چندان موفق نبودند هرچند که حضور جشنواره ای موفقی داشتند.

نیکی کریمی که ستاره بی چون و چرای دهه ۷۰ و هشتاد سینمای ایران بود مدتی است که تلاش میکند نام خود را به عنوان یک کارگردان نیز مطرح کند باید دید اثر چهارم نیکی در مقام یک کارگردان زن (که البته این روزها خیلی هم موفقند) چگونه از آب در خواهد آمد.

البته خبر خوب اینکه نیکی کریمی هر قدر در دنیای کارگردانی ناموفق بوده ، بازیگر توانایی است و همین باعث شده که علاوه بر کارگردانی فیلم «شیفت شب» برای بازی در فیلم های سینمایی نیز همچنان اقدام کند. نیکی کریمی در سال ۹۲ نقشی مختصر در فیلم «زندگی جای دیگری است» داشت و بزودی در فیلم «مرگ ماهی» به کارگردانی روح الله حجازی بازی خواهد کرد.

نکته جالب اینکه نیکی کریمی علاوه بر کارگردانی فیلم شیفت شب ، سرمایه گذار و تهیه کننده این فیلم نیز محسوب میشود. ۸۰% لوکیشن این فیلم بیمارستان است و در ژانر اجتماعی / انتقادی طبقه بندی میشود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*