اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7839
تاریخ انتشار: 1394/09/09 14:46
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج:
عبدی پور گفت: درگیری ها و تشنج فیزیکی بعد از بی احترامی و سیلی زدن مستقیم یکی از همراهان مرد غیردانشجوی خانم منصوری به خواهر دانشجوی دانشگاه که نسبت به برنامه معترض بود شروع شد.

به گزارش عصرجهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، سید حسین عبدی پور جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بعد از جوسازی های رسانه ای پیرامون حوادث روز گذشته در دانشگاه آزاد یاسوج و غوغاسالاری فتنه گران موضع گیری کرد.

این فعال دانشجویی مظلوم نمایی و کشته سازی را عجین با روحیه و تفکر امثال  آذر منصوری دانست.

وی افزود: با توجه به اینکه سخنرانی  منصوری در چند دانشگاه کشور بعد از شناسایی اش توسط خود دعوت کنندگان یا مسئولان دانشگاه ها و بعضاً دانشجویان لغو شده بود. گفت : دانشجویان دانشگاه از ابتدای امروز با بیانی منطقی و گفت و گوی دوستانه خواهان لغو برنامه سخنرانی ایشان بودند تا بهانه ای دست افراد سودجوی خارج از دانشگاه و یا افراطیون نیفتد، اما متآسفانه جواب قانع کننده ای از طرف مسئولان شنیده نشد و ظاهراً اراده بر سخنرانی به هر قیمتی بود.

وی  بیان داشت: درگیری ها و تشنج  فیزیکی بعد از بی احترامی و سیلی زدن مستقیم یکی از همراهان  مرد غیردانشجوی خانم آذر منصوری به خواهر دانشجوی دانشگاه که نسبت به برنامه معترض بود شروع شد.

این دانشجوی بسیجی فضای ترسیم شده در بعضی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی را خودساخته دانست و افزود:  از الان باید با رسانه ها و کسانی که فضای مجازی جامعه را غیر واقعی و متشنج جلوه می دهند برخورد قانونی شود.

عبدی پور اضافه کرد: دانشجویان در حفظ آرامش و حکم فرما کردن نظم و قانون تمام تلاش خود را انجام دادند ولی متآسفانه همراهی افرد حزبی و بیرون از دانشگاه فضا را به سمت تشنج سوق می داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه همواره حرکت های هنجارشکنانه و غیر قانونی در فضای آکادمیک گفتمانی و عقلانی دانشگاه را محکوم می کند  و مواضع روشن و صریح خود را بدون هیچ محافظه کاری نسب به اصحاب فتنه اعلام می دارد و حضور فرماندار در دانشگاه و چانه زنی برای برگزاری مجدد سخنرانی  کسی که دانشجویان با اعتراض خود وی را بیرون راندند اشتباه دانسته و خواهان پاسخ گویی مسئولان سیاسی و امنیتی استان شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*