اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7845
تاریخ انتشار: 1394/09/09 17:32
به منظور تسهيل در امور مالياتي ، با حضور فرماندار بهمئي اداره امور مالیاتی اين شهرستان راه اندازی، و مدیر اين اداره معرفي شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان اداره امور مالیاتی اين شهرستان بهمئی با حضور با حضور فرماندار و مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی، و مدیر اين اداره معرفي شد.

فرماندار بهمئی در این آئین با اشاره به اهمیت درآمدهای مالیاتی در راستای ارائه خدمات شهری و فاصله گرفتن از درآمدهای نفتی و رفع مشكلات مردم ، گفت : همه مردم و نهادها بايد ، در خصوص جلوگیری از بروز مشكلات مالیاتی و تحقق عدالت مالیاتی همكاري همه جانبه داشته باشند.

رحمانی نظارت و مراقبت كامل در شناسايي منابع درآمدهاي مالياتي و تشخيص و وصول مالياتهاي مستقيم و غيرمستقيم باتوجه به قوانين و مقررات مربوطه ،نظارت در تهيه و تنظيم و نگهداري فهرست واحدهاي مالياتي و پرونده هاي مالياتي و آمارهاي مورد نياز و كشف منابع مالياتي جديد از طريق واحديابي و تحقيقات و اقدامات لازم درخصوص شناسايي موديان مجهول الهويه را خواستار شد.

رحماني فرماندار بهمئی هم  در اين مراسم از تلاشهاي بي وقفه آقاي امدادي فرد براي راه اندازي اين اداره تقدير و تشكر  كرد.

امدادي فرد مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به مشکلات مودیان مالیاتی درامر تسهیلات مالیاتی بیان داشتند همواره درصدد بوده ایم که اداره امورمالیاتی درراستای تسهیل خدمت رسانی به مردم شهرستان بهمئي  راه اندازی شود که امروز با حمایتهای بی دریغ آقاي رحماني فرماندار بهمئي و مسئولین محترم این امر محقق شد.

"امدادي فرد" با اشاره به لزوم خدمت رسانی بیشتر به مردم ،  افتتاح اداره امورمالیاتی بهمئي را درراستای تسهیل خدمت رسانی به مودیان مالیاتی وشهرداری ها مهم ذكر كردند.

در پايان اين مراسم آقاي "عبدالرضا برازش" با 16 سال سابقه كار برادر شهيد و داراي مدرك تحصيلي ليسانس در رشته حقوق  به عنوان رئيس اداره امور مالياتي شهرستان بهمئي معرفي شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


dastan
|
Iran
|
1394/09/10 07:45
  +0

  -0
پاسخ
با عرض تبریک خدمت آقای برازش و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان، امیدوارم به استفاده از فرزندان مستعد شهرستانمان در راس ادارات توجه بیشتری گردد.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*