اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7918
تاریخ انتشار: 1394/09/16 12:39
معاون سیاسی-امنیتی استانداری:
فتاح محمدی: باید زمینه ی بی اعتمادی را از بین ببریم و مردم مطمئن شوند که از آرای آنها صیانت می کنیم.

به گزارش زینب محمدی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، فتاح محمدی معاون سیاسی، امنیتی استانداری گفت: انتخابات یک آزمون و امتحان بزرگ هم در سطح داخلی و هم سطح خارجی برای امت ایران اسلامی است.

 فتاح محمدی  در ادامه گفت: ما باید بتوانیم این آزمون را با سربلندی پشت سر بگذاریم.وی همچنین گفت: ما ملزم و مکلف به تعامل هستیم و برای اینکه این انتخابات را به نحو مطلوب برگزار کنیم باید تمامی امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و ظرفیت های موجود را در اختیار مجموعه و متولیان برگزار کننده ی انتخابات قرار دهیم.

 وی همچنین ادامه داد: چیزی که امروز برای ما مهم است اعتماد مردم است و خطاهای ریزی که صورت می گیرد. باید زمینه ی بی اعتمادی را از بین ببریم و مردم مطمئن شوند که از آرای آنها صیانت می کنیم.

 محمدی در ادامه افزود: هیئت اجرایی انتخابات از بطن مردم انتخاب می شوند و برگزار کننده گان آنها از خود مردم هستند.

 معاون سیاسی، امنیتی استانداری همچنین از مجموعه ی مدیریت شهرستان و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که نهایت همکاری را در بحث انتخابات دارند تقدیر و تشکر نمودند.

 وی نقش اصحاب رسانه را در توسعه ی استان ویژه و فوق العاده عنوان کرد و گفت: حضور اصحاب رسانه در کنار مسئولین لازم و ضروری می باشد.

 محمدی همچنین اضافه کرد: اصحاب رسانه باید اطلاع رسانی خوبی برای انجام انتخابات در فضایی منتهی به آرامش انجام دهند. و تلاش نمایند با نوشتار مطالب به توسعه و آبروی استان کمک کنند و آسیب پذیری استان را نشان ندهند.

 وی همچنین گفت: باید با تعامل و انسجام وحدت را در افکار و فضای عمومی انعکاس دهیم و بستر را برای یک فضای رقابتی، همه جانبه و حضور حداکثری مردم در قدرت نمایی نظام نشان دهیم تا شاهد مشارکت همه جانبه ی مردم در ادوار و صحنه ها و شرایط مختلف باشیم.

 فتاح محمدی در پایان گفت: هیچ تصمیمی در دنیا اتخاذ نخواهد شد جزء اینکه جمهوری اسلامی ایران نقش مهم، محوری و اصلی را در آن ایفاء کند.

زینب محمدی/ گچساران


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*