اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7920
تاریخ انتشار: 1394/09/16 14:16
امید است دانشجویان فهیم و فرهیخته با حضور با نشاط و فعال خویش در مراسم بزرگداشت این روز تاریخی، در تقویت و تحکیم پایه‌های اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوشند.

نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،هفتکل واندیکا در مجلس شورای اسلامی درپیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو ، این روز را به جامعه بزرگ دانشگاهی ایران و به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان شهرستان های حوزه انتخابیه خود تبریک گفت.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، متن کامل این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر روز دانشجو که در تقویم افتخارات ایران اسلامی بعنوان روز دانشجو نامگذاری شده و نقطه اوج ایستادگی و فداکاری دانشجویانی است که نقش ممتازی در تاریخ پرفراز و نشیب کشورمان داشته اند و با ایمان راسخ و عقیده استوار خویش برگ های زرینی را بر تارک افتخارات این مرز و بوم افزوده اند. روز دانشجو، روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته و برای ارتقای روز افزون معرفت و آگاهی، عزم خود را جزم نموده و کمر همت برای فتح سنگرهای علم و دانش بسته اند.

دکترجلیلی  نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،هفتکل واندیکا در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت حماسۀ ۱۶ آذر و تبریک روز دانشجو، به روان پاک همه دانشجویانی که جان خود را در راه سربلندی و آزادی ایران عزیز در سال‌های قبل و پس از انقلاب اسلامی و دوران پر افتخار دفاع مقدس فدا کردند، درود می‌فرستم.امید است دانشجویان فهیم و فرهیخته با حضور با نشاط و فعال خویش در مراسم بزرگداشت این روز تاریخی، در تقویت و تحکیم پایه‌های اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوشند.  ان شاء الله
دکتراسماعیل جلیلی
نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،هفتکل واندیکا

در مجلس شورای اسلامی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*