اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7924
تاریخ انتشار: 1394/09/16 18:21
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بندر ماهشهر: احداث این بازارچه برای ده نفر از افراد تحت پوشش این کمیته اشتغال زایی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، طی آیینی با حضور مسئولین محلی شهرستان کلنگ احداث بازارچه واقع در شهرک ایت الله مدنی،از توابع بندر ماهشهر زده شد

این مراسم که با حضور مسولین محلی شهرستان برگزار شد ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بندر ماهشهر در این رابطه اظهار داشت : هدف از احداث این بازار چه ، فقر زدایی و ایجاد اشتغال جهت خانواده های تحت پوشش این کمیته است

محمد رضا حیدری افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با ایجاد شرایط اشتغال خانواده که این امر مهم ریشه تولید فقر را از بین میبرد و توانمند سازی خانواده را به ارمغان می آورد لذا کمیته امداد امام خمینی بندر ماهشهر اقدام به احداث این بازارچه نموده است.

حیدری همچنین اظهار نمود این بازارچه در زمینی با زیر بنای 375 متر مربع جهت ساخت 10 باب مغازه احداث خواهد شد که برای ساخت آن 2 میلیارد و 750 میلیون ریال از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ماهشهر اعتبار تخصیص داده شده است.

ایشان بیان داشتند احداث این بازارچه برای ده نفر از افراد تحت پوشش این کمیته اشتغال زایی به دنبال خواهد داشت و در نهایت این مغازه ها به مالکیت این افراد در می آیند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*