اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7940
تاریخ انتشار: 1394/09/17 14:03
دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویر احمد:
دکتر دهبانی پور: وحدت فرهنگی شهرستان حاصل تلاش امام جمعه، فرماندار و رئیس ارشاد است.

عصرجهان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی بهمئی گفت : یکی از مهمترین ثمرات تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه ریزی و تبادل نظر صاحب نظران و نخبگان در حوزه فرهنگ عمومی جامعه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، دکتر دهبانی پور در آئین برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بهمئی گفت: آنچه مسلم است شورای عالی انقلاب فرهنگی ثمرات زیادی برای نظم دهی فرهنگ عمومی در جامعه و کشور دارد که امروز نتیجه و اثر آن کاملا مشخص است .

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: با توجه به اهمیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تغیراتی در جهت استفاده از ظرفیتهای انسانی و فکری و نخبگان و حضور افراد موثر و متخصص فرهنگی در شورا فراهم می گردد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: در استان این کار با دعوت از حضور افراد شاخص علما ، فضلا و اساتید حوزه علوم اجتماعی آغاز شد.

دکتر دهبانی پور تنوع دستگاه های فرهنگی را ضروری و قابل قبول دانست و بیان کرد: تنوع فرهنگی در جامعه ضرورتی انکار نا پذیر هست و باید فرهنگ مقدم بر همه امورات باشد چرا که فرهنگ زیز بنای اقتصاد و سیاست و سایر موارد است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی را از فعال ترین شورای استان عنوان کرد و گفت: امروز وحدت فرهنگی شهرستان که حاصل تلاش امام جمعه ، فرماندار و رئیس ارشاد است تقدیر می شود.

دکتر دهبانی پور گفت: آمادگی کامل داریم از حوزه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله شعر، موسیقی، تئاتر و فعالیت های مذهبی حمایت و کمک کنیم .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست ضمن توفیق حضور در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان از اعضای محترم شورا تجلیل و قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*