اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7984
تاریخ انتشار: 1394/09/20 11:42
کاپیتان فوتسال فولاد نوین ایذه:
نوروزی: تنها انتظاری که از آقای راکی دارم این هست که از افراد لایق برای پُست های مدیریتی فوتسال ایذه استفاده کنند . چرا که به دلیل استفاده از افراد کم کار شاهد استفاد شخصی آقایان در این پُست ها شده ایم.

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه، علی نوروزی کاپیتان متعصب تیم فوتسال فولاد نوین ( برادران محمد کنگری )ایذه با انتقاد از مسئولین و پیشکسوتان خواستار حمایت به جای کارشکنی و اتهامات نسبت به این تیم شد.در همین راستا گفتگویی با وی انجام دادیم .

عصر جهان:ابتدا خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟

نوروزی:علی نوروزی هستم متولد شهرستان ایذه

عصر جهان: از فعالیت خود در  ورزش و همچنین سابقه خود در فوتسال بگوید؟

نوروزی: از 17 سالگی به صورت رسمی وارد ورزش مورد علاقه ام  فوتسال شدم. از باشگاه جنوب ایذه فعالیت خودم را شروع کردم و بعد از آن دوفصل در خدمت تیم دانیال ایذه بودم. پس از اون هم چهار فصل در خدمت تیم های یاران امیدیه و پدیده آغاجاری بودم و الان هم افتخار بازی کردن در تیم برادران محمد کنگری را دارم.

عصر جهان:چطور شد به این فکر افتادید این تیم را تشکیل دهید ؟

نوروزی: همانطور که اطلاع دارید محمد کنگری بازیکن خوش اخلاق شهرستان ایذه که سابقه دعوت شدن به تیم ملی را هم داشت، تابستان  92 در حالی که از اهواز به شهرستان ایذه برمیگشت متاسفانه دچار حادثه شد و به حالت کما رفت. با توجه اینکه این اتفاق ناگوار برا محمد افتاد ما خرداد ماه گذشته با کمک دوستانمون تصمیم گرفتیم به رسم احترام برای کسی که بارها درکنارمان فوتسال بازی میکرد تیمی به اسم محمد رو درست کنیم تا یاد وی زنده کنیم .

عصر جهان:و در لیگ برتر خوزستان حضور پیدا کردید؟

نوروزی: راستش ما هدفمون این بود که به صورت نمادین در سطح شهرستان اینکار را انجام بدیم و من به دلیل ضعف کم توجهی  که در ورزش شهرستان و همچنین تیم داری باشگاهها سراغ داشتم علاقه ای برای فعالیت ورزشی در ایذه را نداشتم ، ولی در نهایت تصمیم گرفتیم تا به احترام محمد کنگری و خانواده وی این کار را با تلاش های زیادی که مجموعه ما انجام داد تیم را تشکیل دهیم و راهی مسابقات لیگ برتر استان کنیم.

عصر جهان:آیا در تشکیل این تیم مسئولین ایذه هم همکاری داشتند؟

نوروزی: خیر.  هیچ مسئولی در این امر دخیل نبوده و حتی کسانی که میتوانستند کوچکترین همکاری را با نداشتند  وگاها" از این کار هم انتقاد می کردند.

عصر جهان:با توجه به اینکه در سطح اول فوتسال خوزستان حضور دارید هزینه های این تیم چگونه تامین می شود؟

نوروزی: از جایی که ما اسپانسر نداشتیم با تلاش های زیاد سرمربی جوان و دلسوز آقای یاسین نیکخواه که تمام زحمت این تیم برعهده وی بوده و ارتباط هایی که با علیرضا دهقان برقرار کرد توانستیم سهمیه لیگ برتر استان را بگیریم با توجه به اینکه این تیم برای انجام کاری ارزشمند و همچنین جوان گرایی وارد مسابقات شد،بازهم به لطف تلاش های آقای نیکخواه و بزرگانی چون ایمان مبعلی علی ممبینی و خانواده محترم کنگری و و چند خَیِر که در رأس آنها مهندس هدایت الله خادمی حضور داشتند، این تیم حمایت شد که جا دارد از زحمات و حمایت های این دوستان تشکر کنم امیدواریم در ادامه هم تیم مارا تنها ندارند.

عصر جهان:برنامه های آتی شما در ادامه برای این تیم  چه خواهد بود؟

نوروزی: تلاش میکنیم تا بیشتر تمرکز کنیم و با جدیت بیشتر به نکاتی که کادر تیم و آقای نیکخواه به ما انتقال میده را به درستی انجام بدیم تا با نتیجه دلخواه تیم رو راهی مسابقات کشوری کنیم.

عصر جهان:آیا پیشکسوتان و مربیان سابق محمد کنگری در این کار خیرخواهانه با شما همراه شده اند؟

نوروزی:برایم خیلی جالب است که محمد بازیکن چمنی شهرستان بود اما هیچ یک از پیشکسوتان و مربیان و سابق محمد پیگیر ما نشدند. از همینجا به تک تک این مربیان خسته نباشید میگویم.

عصر جهان:چه انتظاری از مسئولین ایذه دارید؟

نوروزی:از مسئولین ایذه فقط آقای هوشنگ حاتمی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان هزینه دو تا از سرویس های بازی های بیرون رو به ما داده اند و در هفته یک سانس سالن رایگان به تیم ما اختصاص داده اند که از همینجا تشکر میکنم  اما این کمکها 5 درصد هزینه هایی که ما برا حضور در مسابقات کردیم هم نیست. چراکه ما درهفته گاهی ۵ جلسه تمرین داریم و هزینه این سالن ها را بازیکنان تیم میپردازند که زیاد جالب نیست. ضمن اینکه آقای عباس راکی که در مدت زمان کمی که سرپرست هیئت فوتبال شده اند فکر میکنم اوضاع بهتری بر پیکره فوتبال این شهر وارد کرده و تجربه و درایت ایشان قطعا میتونه شرایط بهتری را برای ورزش ایذه فراهم کند.

عصر جهان:از آقای راکی به عنوان سرپرست هیئت فوتبال شهرستان ایذه چه انتظاری دارید؟

نوروزی: تنها انتظاری که از آقای راکی دارم این هست که از افراد لایق برای پُست های مدیریتی فوتسال ایذه استفاده کنند . چرا که فوتسال شهرستان ایذه پتانسیل بالایی دارد اما به دلیل استفاده از افراد کم کار  شاهد استفاد شخصی آقایان در این پُست ها شده ایم. در حال حاضر ایذه دارای کمیته فوتسال میباشد اما با اینکه 5 ماه از تمرینات تیم ما میگذرد حتی کوچکترین کمک ویا حتی سرکشی توسط آقایان به این تیم نشده که جای تأمل دارد. امیدوارم افراد لایق جایگزین افراد کم کاربشوند.

عصر جهان: با این همه بی مهری های مسئولین ارشد ایذه آیا این تیم حفظ خواهد شد؟

نوروزی: قطعا همینطور است  این تیم به کسی وابسته نیست و تا کنون به مسئولی وابسته نبوده یک  مجموعه ۲۰ نفری متشکل از کادر ،بازیکنان و دلسوزان تیم با میانگین سنی زیر 22 سال در کنار ما هستند که این تیم را با کمک هم مدیریت و حمایت میکنیم که در راس این مجموعه آقای یاسین نیکخواه حضور دارد که قطعا تا تدابیری که اتخاذ خواهد کرد این تیم را به سمت بهتر شدن از هر لحاظ پیش میبریم.

عصر جهان: در پایان چه صحبتی خواهید داشت؟

نوروزی:تشکر میکنم از تک تک بازیکنان و دلسوزان تیم برادران که صادقانه وارد این تیم شدند و همچنین تشکر از بزرگای تیم که نقش مهمی درشکل گیری این تیم داشتن. و زحمات بی پایان آقای نیکخواه سرمربی جوان و آینده دار این شهرستان که دربین انبوهی از کم لطفی هایی که از سوی افرادی به ظاهر پیشکسوت شد با قدرت و با انگیزه بالا این روند را ادامه می دهد و از همه مهمترآرزوی همه ما سلامتی و بازگشت  محمد کنگری می باشد که سلامتی وی ارزشمندترین و بزرگترین هدیه خداوند به ما و خانواده و همینطور شهرستان ما باشد و تشکر از شما که همیشه حامی ورزش ایذه هستید و این وقت را در اختیار من گذاشتید .


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*