اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8031
تاریخ انتشار: 1394/09/22 00:01
با انتشار بیانیه‌ای صورت گرفت
حجت‌الاسلام "سیدعلی‌محمد بزرگواری" نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با انتشار بیانیه‌ای از حضور در انتخابات مجلس دهم انصراف داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، حجت‌الاسلام "سیدعلی‌محمد بزرگواری" نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با انتشار بیانیه‌ای از حضور در انتخابات مجلس دهم انصراف داد.

حجت‌الاسلام «سیدعلی‌محمد بزرگواری» نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با انتشار بیانیه‌ای از حضور در انتخابات مجلس دهم انصراف داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده

سلام علیکم

احتراماً آنچه را که به سمع و نظر شما عزیزان می‌رسانم چیزی است که با خدای خودم خلوت کردم همواره با مردم عزیزم صاف صادق باشم، شاید حافظه خاطره بعضی‌ها یاری نکند اما خودم صادقانه یادآوری می‌کنم که در تبلیغات انتخاباتی دوره نهم مجلس شورای اسلامی بارها در مجالس خصوصی و عمومی عقیده خودم را ابراز کردم که درمنطقه و حوزه انتخابیه ما که پر است از استعدادهای انسانی فراوان برای هر نماینده دو دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی کافی است و باید میدان رقابت خالی شود تا دیگر نیروهای نخبه و جوان وارد عرصه شوند و امثال ما که برای مسئولان کشور شناخته شده‌ایم در مرکز کشور بمانیم و در جایگاهی دیگر به مردم عزیزمان خدمت کنیم.

لذا بنده ضمن تشکر و قدرددانی فراوان از تمام دوستان و همراهان همیشگیم و بستگان و اقارب و تمام کسانی که در همه دوره‌های کاندیداتوریم چه دوره‌هایی که موفق نشدم و چه دوره‌های هشتم و نهم که به مجلس شورای اسلامی راه یافتم مرا یاری نمودند بدین وسیله بر سر عهد و پیمانی که با شما مردم عزیز حوزه انتخابیه‌ام بسته‌ام صادقانه برخورد می‌کنم و اعلام می‌کنم که بنده برای دوره دهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام نخواهم کرد و امیدوارم که در سایه نظام جمهوری اسلامی و گوش به فرمان امام خامنه‌ای عزیز و با وحدت و رقابت توأم با رفاقت یکی دیگر از فرزندان عزیز این خطه دلاورخیز راهی مجلس شورای اسلامی نمایید و هر کس را که شورای محترم نگهبان تایید و اکثریت شما مردم به او رأی دادید با تمام تجربه‌ها و تلاش خود با او همکاری خواهم نمود و بنده همواره به عنوان یک طلبه بسیجی و معلمی ساده هر کجا که باشم و در هر جایگاهی که باشم در خدمت شما خواهم بود.

و باید بدانید که بنده تا تاریخ ۷ /۳/ ۱۳۹۵ نماینده رسمی و قانونی شما خواهم بود و در پیگیری مطالبات و خواسته‌های بحق شما همچنان دریغ نخواهم کرد و از تریبون مجلس در نطق‌ها و تذکرات همچون گذشته از حق شما دفاع خواهم نمود و دفاتر بنده در دهدشت و یاسوج و تهران همچنان در خدمت شما خواهد بود.

و اعلام می‌کنم که بنده بر علیه و یا له هیچ کاندیدایی وارد نخواهم شد و همه دوستان و یاران همیشگی و اقوام و خویشاوندان بنده آزاد و مختارند هر کس را که اصلح تشخیص دادند، رأی دهند.

و السلام علیکم و رحمه الله

سیدعلی‌محمد بزرگواری

نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده

برچسب ها:
بزرگواری ؛ انصراف ؛ انتخابات ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*