اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8051
تاریخ انتشار: 1394/09/22 21:37
لیگ یک فوتبال جوانان ایران
تیم ملی حفاری اهواز در هفته دوم در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم استقلال اهواز خواهد رفت .

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار و گزارشگر پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، هفته اول لیگ برتر فوتبال جوانان ایران با کسب یک امتیاز خارج از خانه برای تیم ملی حفاری اهواز به پایان رسید.

تیم ملی حفاری اهواز که عزم خود را برای صعود به لیگ برتر ایران جزم کرده در هفته اول در بوشهر به مصاف تیم ایران جوان رفت که در پایان این بازی با نتیجه 0 -- 0 به پایان رسید .

شاگردان علی بختیاری زاده سرمربی ارزنده و کاردان تیم علیرغم موقعیت های مناسب به یک امتیاز رضایت دادند.

برای نماینده خوزستان در این بازی: پوریا احمدی ،محمد رضا حزباوی،حسام آقا امیری ،احمد دلپسند،مصطفی آلبوبالدیان،رضا احمدی، غفار پیرامون ،عبدالله سالاری ،علی بیت سیاح( علی سادات)، هادی اردش(رضا نوروزی) ،علی احمدی (محمد مهدی پیرعباسی)

سرمربی: علی بختیاری زاده

مربی: عباس صفایی سرپرست :جواد خسروی مربی دروازبان ها : مصطفئ ابن قاسم ، پزشکیار : مهدی صابری

در پایان بازی عباس صفایی مربی کاربلد و فهیم تیم فوتبال جوانان ملی حفاری اهواز در گفتگویی با بیگلری خبرنگار در مورد شرایط بازی گفت : خوشبختانه با شروع بازی این تیم حفاری بود که با بدست آوردن توپ و میدان سوار بر بازی شد و فرصتهای زیادی رو روی دروازه حریف به وجود آورد.اما گلی در این نیمه به ثمر نرسید.

وی افزود:در نیمه دوم با صحبتهای سرمربی این تیم آقای علی بختیاری زاده تیم ما باز هم  سوار بر بازی بود و در یک صحنه تیر دروازه مانع به ثمر رسیدن گل برای حفاری شد .

عباس صفایی مربی ارزنده تیم ملی حفاری در پایان تصریح کرد : انشالله در بازی آینده که در خانه خواهیم داشت سعی خواهیم کرد اولین پیروزی خود را بدست آوریم و گام نخست برای صعود به لیگ برداریم .

بر اساس این گزارش؛  تیم ملی حفاری اهواز در هفته دوم در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم استقلال اهواز خواهد رفت .

برچسب ها:
ملی حفاری اهواز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*