اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8053
تاریخ انتشار: 1394/09/22 22:04
لیگ برتر فوتبال خوزستان
سلحشور از ناظر و نماینده هیات فوتبال خوزستان خواستار دقت در گزینش داوران شد و اظهار کرد: متاسفانه تیم داوری در طول بازی سوت های اشتباهی زد

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه، هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان با شکست تیم سپاهان ایذه در مقابل آبی پوشان حمیدیه همراه بود.

در این بازی که در ورزشگاه تختی ایذه برگزار شد تیم سپاهان که تا پایان هفته دهم شکستی در خانه تجربه نکرده بود سرانجام اولین شکست خانگی خود را به دست آورد و با نتیجه 2 بر 1 مغلوب میهمان خود شد .

تک گل طلایی پوشان ایذه را در این دیدار ستاره بی چون چرا این تیم سید یحیئ رحمانی به ثمررساند. رحمانی با گلی که امروز زد به تنهایی با 16 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال  خوزستان قرار گرفت .

در پایان بازی یعقوب سلحشور سرمربی ارزنده و فهیم تیم سپاهان ایذه و سرمربی تیم آبی پوشان حمیدیه از نحو قضاوت تیم داوری انتقاد کردند .

سلحشور از ناظر و نماینده هیات فوتبال خوزستان خواستار دقت در گزینش داوران شد و اظهار کرد : متاسفانه تیم داوری در طول بازی سوت های اشتباهی زد به خصوص روی گل دوم که باعث شد بازی را واگذار کنیم و اصلا از نحو قضاوت تیم داوری رضایت نداریم امیدوارم کمیته داوران تمرکز زیادی روی قضاوت و گزینش داوران داشته باشند .

برچسب ها:
سپاهان ایذه ؛ سلحشور ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*