اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8144
تاریخ انتشار: 1394/09/26 17:24
آیت الله حیدری در دیدار با مردم هندیجان:
آیت الله حیدری: تمام دستگاه های ادارات در جذب نیرو از نیروهای بومی خوزستان استفاده و استخدام نمایند و این حق مردم خوزستان است.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، آیت الله دکتر حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز با مردم هندیجان در مسجد جامع دیدار نمودند.

وی دراین دیدار گفت: ۸۵درصد نفت کشور از استان خوزستان تأمین و صادر می شود و نباید نرخ بیکاری در استان با وجود منابع نفتی، فولاد، نیشکر و پتروشیمی ۲۷درصد برسد.

 وی افزود: تمام دستگاه های ادارات در جذب نیرو از نیروهای بومی خوزستان استفاده و استخدام نمایند و این حق مردم خوزستان است.

دکتر آیت الله حیدری ادامه داد:در اسفندماه  ۹۴دو رویدار مهم و تأثیر گذار پیش رو داریم، و آن هم پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است. که مردم ولایت مدار خوزستان هم صدا با مردم کشور با پیروی از ولایت فقیه و آرمان های امام راحل و رهنمود های مقام معظم رهبری با همدلی و اتحاد محکم و استوار پای صندوق های رأی حضور پیدا می کنند. تا از اسلام، ولایت فقیه و انقلاب دفاع نمایند.

 آیت الله حیدری عنوان کرد:نظام جمهوری اسلامی بر پایه ولایت فقیه استوار است و کشور ایران برای تمام جهان یک الگو شده است.

وی تأکید کرد: مشکلاتی مانند بی آبی زمین های کشاورزی، آب شرب، بیکاری تبدیل به یک مشکل شده که باید نخبگان با همدلی در کنار مردم و مسؤلان این مشکلات را برطرف نمایند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*