اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8153
تاریخ انتشار: 1394/09/26 20:25
غلام رضا تاجگردون:
تاجگردون در ادامه گفت: موتور تولید، رشد، تلاش و کار مختص به دولت خاصی نیست و همه در سبد نظام جمهوری اسلامی قرار می گیرد.

به گزارش زینب محمدی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، غلام رضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت:  استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های مناسبی برای توسعه است. نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت:توسعه ی عمران روستایی این استان نیارمند نگاه ویژه دولت است.

غلام رضا تاجگردون در ادامه به ظرفیت های مناطق روستایی برای توسعه، تولید و لزوم اجرای طرحهای تامین آب آن اشاره کرد و گفت:  با حمایت دولت از این ظرفیت ها برای تولید و اشتغالزایی به نحو احسن استفاده خواهد شد .

تاجگردون همچنین اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و تامین زیرساخت های عمرانی از سوی دولت در آینده نزدیک کلمه محرومیت برای همیشه از این استان برداشته خواهد شد. وی بیکاری،شغل و درآمد کم را یکی از مشکلات اساسی مردم این استان اعلام کرد.

تاجگردون در ادامه گفت: موتور تولید، رشد، تلاش و کار مختص به دولت خاصی نیست  و  همه در سبد نظام جمهوری اسلامی قرار می گیرد.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تلاش شبانه روزی مدیران برای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد: پرداخت تسهیلات به تعاونی ها برای محرومیت زدایی باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

 وی همچنین سفر معاون توسعه ی روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری را فرصتی برای رفع برخی از تنگناهای توسعه نیافتگی مناطق روستایی گچساران و باشت دانست.

تاجگردون اضافه کرد: وضعیت زیربنائی و عمومی روستایی شهرستان گچساران نسبت به حوزه های بویر احمد و کهگیلویه  از وضعیت مطلب تری برخوردار است.

 وی همچنین گفت: گچساران دارای ظرفیت بسیاری است اما معضلات زیادی هم در این شهرستان وجود دارد. غلام رضا تاجگردون در ادامه اعلام داشت: در حال حاضر حس رقابت بسیار خوبی در بین کارگزاران روستاهای شهرستان گچساران جهت کارهای زیربنائی به وجود آورده است.

 وی در ادامه گفت: هم اکنون از نظر زیرساختی در مسیری قرار داریم که باید با سرعت بیشتری حرکت کنیم و در برنامه ی توسعه ششم تمامی ایده ها را پیاده و عملیاتی نماییم. تاجگردون عمده مشکلات روستائیان را بیکاری، شغل و درآمد اعلام کرد.وی در پایان این نکته را یادآور شد: اجازه ندهیم فضای انتخابات پیش رو موتور کار و تلاش را ضعیف کند.

گچساران/زینب محمدی

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان اینجا کلیک کنید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*