اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8164
تاریخ انتشار: 1394/09/27 15:15
نشست هم اندیشی حامیان بزرگواری به حاشیه هائی در شهرستان دهدشت برگزار گردید.

عصرجهان: پس ازبیانیه مورخه ۹۴/۹/۲۴ حجه الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری و انصراف وی از کاندیداتوری نمایندگی مجلس، نشست هم اندیشی حامیان وی درمورخه ۹۴/۹/۲۶راس ساعت۱۴:۱۰ باموضوع قانع کردن آقای بزرگواری مبنی بربازگشت دوباره به صحنه انتخابات یا جایگزینی مناسب ازمیان حامیان وی برای شرکت در عرصه انتخابات در شهرستان دهدشت برگزار گردید.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، بویر نیوز نوشت: در این نشست هم اندیشی که در فضایی سرشار از انتقاد برگزار گردید، یکی از بانیان اصلی برگزاری هم اندیشی که دبیرجلسه بود، سه عنوان را برای هم اندیشی مطرح کرد که عبارت بودند از ۱.بازگشت آقای بزرگواری به صحنه انتخابات ۲.انتخاب جایگزین برای وی درصورت عدم بازگشت ایشان ۳.استفاده از ظرفیت حامیانی که قصد حضور در صحنه انتخابات دارند و مدتی است که فعالیت دارند.
اولین سخنران جلسه که به نمایندگی از شهرستان بهمئی به ایراد سخن پرداخت و راجع به حضور دوباره بزرگواری در صحنه انتخابات عنوان داشت آقای بزرگواری به دلیل محصور شدن در حلقه مشاوران تمامیت خواه خود و تفکر بسته مشاوران و عدم توجه به عامه مردم استحقاق حضور دوباره در عرصه نمایندگی مردم را ندارد. مطالب صریح آقای ستوده باتشویق حاضرین در جلسه روبرو شد.
سپس نمایندگان چرام و سرفاریاب به ایراد سخن پرداختند و هر دو متفق القول صلاح را در پایبندی آقای بزرگواری به بیانیه انصراف خود از نمایندگی دانستند. همزمان باطرح دیدگاهها بارها مطالب سخنرانان مورد نقد شدید یکی از مدعیان حضور در انتخابات قرار گرفت.
سخنران بعدی با طرح مواردی از قبیل ناسپاسی حامیان بزرگواری  و بزرگ نمایی خدمات و در نهایت موافقت با بازگشت ایشان بود که مطالب وی به شدت مورد انتقاد دو نفر از حاضران قرار گرفت و فضای جلسه به شدت متشنج گردید و نمایندگان شهرستان بهمئی در اعتراض به هتاکی این فرد و طرح مطالب خودخواهانه، جلسه هم اندیشی را ترک کردند و وساطتها برای بازگشت دوباره مدعوین شهرستان بهمئی به ادامه هم اندیشی با ناکامی مواجه گردید.
جلسه بدون حضور اکثر مدعوین شهرستان بهمئی ادامه یافت و نمایندگان شهرستانها به طرح دیدگاههای خود پرداختند و در نهایت و نتیجه گیری که دبیر جلسه درپایان جلسه قرائت نمود جلسه هم اندیشی هیچ گونه خروجی مثبتی نداشت.
اما حواشی جلسه که ازمتن جلسه پررنگ تر بود عبارتند از:
۱. نمایندگان قدر سایر شهرستانها و بخشها در جلسه حضور نداشتند اما حضور موافقان و مخالفان شهرستان بهمئی ۵۰%جلسه را تشکیل داد.
۲. هیچ نماینده ای از شهرستان لنده در جلسه حضور نداشت.
۳. درپایان جلسه یکی از حاضران در اعتراض به لحن نامناسب یکی از سخنرانان نسبت به شهرستان بهمئی باوی درگیر شد و وی را با سیلی زد!
۴. میانجیگری یکی از نمایندگان دیشموک باعث شد به اشتباه  یکی از افراد دیگر به شدت نقش زمین شود!
۵. سماجت چهار تن از افراد حاضر در جلسه برای بازگشت دوباره بزرگواری به صحنه انتخابات از دیگر حواشی جالب جلسه بود.
سرانجام جلسه بدون هیچ گونه بیانیه پایانی تمام شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان اینجا کلیک کنید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


بهمئی
|
Iran
|
1394/09/28 00:25
  +0

  -0
پاسخ
باسلام
این نمایندگانی که میگی از طرف چه کسانی نماینده بودند،نکنه می خواهی بگید ج جه یا ن پور یا.......این ها چند نیرو دارند یا.....
ای کسانی که این مطلب را می خوانید اگه می شناسید خدایش بگید اموزش و پرورشی که ج جه یکی از نیروهای کادری ان هست باید چه اسمی براش بگذارند
به خدا اکثر همین افراد که داخل این جلسه بودند یه حال روز را دارند.

بهمئی
|
Iran
|
1394/09/28 19:19
  +0

  -0
پاسخ
این مطالب هر کس به شما گفت خیلی کم وزیاد گفت واین طور هم نبود
پاسخ ها
بهمئی
|
Iran
|
1394/09/28 20:52
  +0

  -0
اول خبر نوشته به نقل از بویر نیوز
علی
|
Iran
|
1394/09/28 20:53
  +0

  -0
پاسخ
اتفاق من خودم اونجا بودم خبر کاملا درست است. سیاسیون بهمئی خودشان را مضحکه عام و خاص کردند. جزئیات درگیری را ارسال نمودم اما متاسفانه درج نگردید

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*