اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8174
تاریخ انتشار: 1394/09/27 23:34
فرمانده انتظامي شهرستان شوش خبر داد:
سرهنگ حميدرضا بهاروند گفت: با تلاش ماموران پليس آگاهي اين شهرستان 1500 سکه تقلبي کشف و دو کلاهبردار دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شوش خبر داد:

دو کلاهبردار با 1500 سکه جعلی در "شوش" دستگیر شدند

گروه استان ها- خوزستان- فرمانده انتظامي شهرستان شوش گفت: با تلاش ماموران پليس آگاهي اين شهرستان 1500 سکه تقلبي کشف و دو کلاهبردار دستگير شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سرهنگ "حميدرضا بهاروند" گفت: در پي کسب خبری مبني بر اينكه افرادي کلاهبردار بوسيله پيامک و تماس تلفني اقدام به کلاهبرداري و فروش سکه تقلبی مي کنند، بلافاصله ماموران پليس آگاهي اين شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي تصريح کرد: ماموران با اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پس از شناسايي دو کلاهبردار، با هماهنگي مقام قضائي در يک عمليات ضربتي آنها زا در مخفيگاهشان دستگير کردند.

بهاروند با اشاره به کشف 1500 سکه تقلبی در بازرسي از مخفيگاه متهمان، بيان داشت: متهمان در معاملات قبلي با استفاده از ترفندشان اقدام به کلاهبرداری از هفت نفر به مبلغ يک ميليارد و 450 ميليون ريال کرده بودند، که مورد شناسايي مالباخته ها قرار گرفتند.

اين مقام انتظامي در خصوص نحوه کلاهبرداری متهمان، بيان داشت: کلاهبرداران تحت عنوان فروشنده سکه پس از ارسال پيامک يا تماس با سوژه مورد نظر، مبني براينکه "من از عشاير منطقه هستم و تعداد زيادي سكه های باستانی و قديمي پيدا نموده و قصد فروش آنها را دارم" با اين ترفند از آنها کلاهبرداری مي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شوش با اشاره به اينکه عليرغم هشدارهاي مكرر پليس به شهروندان، باز هم برخي از افراد طعمه كلاهبرداری با پيامك هاي دروغين مي شوند، تصريح کرد: شهروندان بايد هوشيار باشند و فريب پيامک ها و تماس هاي افراد کلاهبردار و سود جو را نخورند و به محض دريافت پيامک يا تماس، سريعاً مراتب را به پليس اطلاع دهند.

بهاروند خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضائي شدند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان اینجا کلیک کنید.

منبع/پايگاه خبري پليس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*