اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8199
تاریخ انتشار: 1394/09/28 15:01
غلام رضا تاجگردون:
من وظیفه دارم تا پایان تاریخ ۷ خرداد ماه سال آینده با تمام تلاش کار کرده و به وظیفه ام ادامه دهم.

به گزارش زینب محمدی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، غلام رضا تاجگردون نماینده ی مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از روز ابتدای کار در مجلس نهم به روز شمار پایان دوره توجه می کردم.

نماینده ی مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: من وظیفه دارم تا پایان تاریخ ۷ خرداد ماه سال آینده با تمام تلاش کار کرده و به وظیفه ام ادامه دهم.

 غلام رضا تاجگردون افزود: برخی از کارهایی که شروع شده اند باید به اتمام برسند. تاجگردون همچنین اضافه کرد: نماینده به تنهایی نمی تواند همه کارها را انجام دهد و من نگران این هستم که به واسطه ی فضای انتخاباتی برخی از مسئولین کار کردن را کند کنند.

 وی در ادمه بیان داشت: که از ابتدای مسئولیت خود به عنوان نماینده حوزه ی گچساران و باشت تا به امروز بیش از 30 تن از مسئولین ملی به این شهر آمده و قاعدتا" تا پایان فرصت باقی مانده ی مجلس نهم نیز این مسئولین خواهند آمد و تلاش خواهم کرد تا پروژه ها به نتیجه برسند و کار ها انجام شود.

 تاجگردون اعتبار مصوب شده ی بافت فرسوده شهرستان را 118 میلیارد تومان اعلام کرد که تا پایان سال فرصت جذب برای آن باقی است.

 وی همچنین گفت: برخی از پروژه های گچساران و باشت با نظرات دولت دوره ی دهم شروع و در این دولت به پایان رسید و دولت یازدهم کمک خاصی برای اتمام پروژه های عمرانی و اقتصادی خواهد کرد.

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه عنوان کرد: روزی که من نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شدم و خدمت شهردار وقت رسیدم بودجه شهرداری گچساران 850 میلیون تومان بود و اینک این بودجه از اعتبارات تملک سرمایه ای به ۱۷ میلیارد تومان رسیده است.

وی در پایان گفت: در سال جاری ما تنها با پرداخت مبلغ500 میلیون تومان مجوز 2 هزار تن قیر را برای شهرداری گچساران گرفته ایم که اگر خود شهردای جهت خرید آن اقدام میکرد می بایست بیش از 2 میلیارد تومان پرداخت میکرد.

زینب محمدی/گچساران

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان اینجا کلیک کنید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*