اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8204
تاریخ انتشار: 1394/09/28 21:56
غلام رضا تاجگردون:
در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی به وظایف نمایندگی خود عمل می کنم.

به گزارش زینب محمدی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، غلام رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در مرکز کشور روزنامه ها من را یک اصلاح طلب، در فضای عملی و اجرائی من را به عنوان چهره معتدل و در گچساران من را اصولگرا می دانند.

غلام رضا تاجگردون گفت: خوشحالم که رفتار و شیوه من به گونه ای است که تندرو و افراطي نیست و اصولگرایان برای پیشرفت شهرستان حامی من هستند.

 تاجگردون ادامه داد: در طول دوره ی خدمت تا به الان همین رفتار را داشته و تندروی در رفتار من ندیده اند و نقطه نظرات اصلاح طلبی خود را برای بهبود کارها در مملکت عنوان می کنم نه برای حذف رقیب 

وی گفت: من هم نماینده گچساران و باشت، و هم نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد و هم نماینده مردم ایران هستم و در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی به وظایف نمایندگی خود عمل می کنم.و کسی نمی تواند در عرصه نمایندگی به من ایراد بگیرند.

 تاجگردون گفت: نباید این انتظار را داشه باشیم که همه مشکلات بزرگ در یک دوره چهار ساله نمایندگی حل شوند. وی در پایان این نکته را خاطر نشان کرد: مردم به عملکرد و شایستگی ها رای خواهند داد و توانایی کسب کرسی مجلس به تشخیص مردم است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها:
زینب محمدی ؛ تاجگردون ؛ باشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*