اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8208
تاریخ انتشار: 1394/09/29 13:55
در دومین روز از ثبت نام کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان٬اندیکا٬لالی و هفتکل شمار ثبت نام کنندگان به 4نفر رسید.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، در دومین روز از ثبت نام کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان٬اندیکا٬لالی و هفتکل شمار ثبت نام کنندگان به 4 نفر رسید.

بنا به همین گزارش 8 صبح سیروس جمالپور در محل فرمانداری مسجدسلیمان حضور یافت و ‌نام خود را به عنوان کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ثبت رساند.

 سیروس جمالپور متولد 1354 کارشناس ارشد علوم اجتماعی هدف از شرکت در انتخابات را اینگونه بیان کرد: استعدادهای بالقوه بسیاری در حوزه انتخابیه  مسجدسلیمان وجود دارند که باید به بالفعل تبدیل شوند.

امیر رستمی بابادی متولد ۱۳۶۳ساکن و کارمند فرمانداری لالی کارشناس عمران و کارشناس ارشد علوم سیاسی سومین ثبت نام شونده در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان بود.

 وی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع عصر جهان اظهار داشت: با توجه به نقدی که به عملکرد نمایندگان ادوار گذشته در حوزه انتخابیه دارم هدفم اصلاح عملکرد نمایندگان قبلی است.

خانم فاطمه یوسفی اوروند کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور بعنوان داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان٬اندیکا٬لالی و هفتکل نام نویسی نمودند.

شایان ذکر است در روز نخست نام نویسی آقای مازیار مولائی کارمند شبکه بهداشت و درمان شهرستان هفتکل و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم اجتماعی در ستاد انتخابات فرمانداری مسجدسلیمان حضور و اقدام به نام نویسی کردند.

هومن خورشید رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: تا ساعت 14امروز 29آذرماه در استان خوزستان 124 نفر داوطلب شرکت درانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و 11نفر داوطلب شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری  در استان خوزستان نام نویسی کرده اند.

وی افزود: بیشترین آمار ثبت نامی ها در اهواز با 32 نفر و کمترین در رامهرمز با دو نفر بوده است. مسن ترین و جوان ترین داوطلب هردو از شهرستان دزفول و به ترتیب متولد 1327و1364بوده اند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*