اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8237
تاریخ انتشار: 1394/09/30 14:15
در حال به روز رسانی
در سومین روز از ثبت نام کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان٬اندیکا٬لالی و هفتکل چهار نفر نام نویسی کردند و شمار ثبت نام کنندگان به 9 نفر رسید.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، در سومین روز از ثبت نام کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان٬اندیکا٬لالی و هفتکل چهار نفر نام نویسی کردند و شمار ثبت نام کنندگان به عدد 9 نفر رسید.

ساعت ۹:۱۰ دومین بانوی ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان نام خود را به عنوان کاندیدا به ثبت رساند پروانه مکوندی متولد ۱۳۴۰  کارشناس ارشد حقوق عمومی ٬بازنشسته آموزش و پرورش  هدف از حضور در انتخابات را محرومیت زدایی از مردم فهیم مسجدسلیمان ٬اشتغال زایی و حفاظت از حقوق شهروندی در چارچوب قانون بیان کرد و گفت شعار من قانون است.

کاندیدای بعدی که در ساعت ۹:۳۰ دقیقه مراحل ثبت نامی خود را به پایان رساند و حضور خود را قطعی کرد  دکترعلی یار حسینی متولد ۱۳۳۹ دکترای عرفان اسلامی ٬ریاست اسبق شورای شهر شهرستان مسجدسلیمان ٬ استاد دانشگاه بود وی هدف از شرکت در انتخابات را خدمت به مردم و انقلاب دانست.

ابراهیم نوری متولد ۱۳۶۴ جوانترین کاندیدا ثبت نامی  تاکنون در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان در ساعت ۱۱  فرایند ثبت نامی خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان به پایان رساند دانشجوی دکترای برق  کارشناس ارشد برق قدرت٬مدیر گروه دانشکده سما واحد مسجدسلیمان هدف از شرکت در انتخابات را اینگونه بیان کردند :هدفم از شرکت در انتخابات این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی را در اختیارم قرار دهد که بتوانم حرف جوانان شهرم را بیان کنم.

علیرضا نقدی پور متولد 1360 کارمند شهرداری قلعه خواجه و کارشناس ارشد مدیریت اطلاعات ساعت 11:50 دقیقه در ستاد انتخابات حضور و نام خود را به عنوان هشتمین کاندیدای این حوزه انتخابیه به ثبت رساند.

وی هدف خود را از شرکت در انتخابات پیگری مطالبات به حق مردم، بومی سازی مدیران، استفاده از نخبگان در مدیریت عنوان داشت.

مجید صالح پور باورصاد ظهر امروز با حضور در فرمانداری مسجدسلیمان با تکمیل فرایند ثبت نام به عنوان کاندیدا در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی می باشد و با هدف خدمت به حوزه انتخابیه  پیگیری و حل مشکلات و معضلات با استفاده از خرد جمعی در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، اندیکا ولالی و هفتکل شرکت می نماید.

شایان ذکر است تاکنون اسامی 9 نفر از کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ٬اندیکا ٬لالی و هفتکل به قطعیت رسیده است.

اسامی کاندیدای حوزه انتخابیه مسجدسلیمان٬ لالی٬ اندیکا و هفتکل تا پایان روز سوم

  1. پروانه مکوندی متولد ۱۳۴۰ کارشناس ارشد حقوق عمومی ٬بازنشسته آموزش و پرورش
  2. علی یار حسینی متولد ۱۳۳۹ دکترای عرفان اسلامی٬ ریاست اسبق شورای شهر شهرستان مسجدسلیمان
  3. ابراهیم نوری متولد ۱۳۶۴ دانشجوی دکترای برق، مدیر گروه دانشکده سما واحد مسجدسلیمان
  4. علیرضا نقدی پور متولد 1360 کارمند شهرداری قلعه خواجه و کارشناس ارشد مدیریت اطلاعات
  5. سیروس جمالپور متولد 1354 کارشناس ارشد علوم اجتماعی
  6. امیر رستمی بابادی متولد ۱۳۶۳ساکن و کارمند فرمانداری لالی کارشناس عمران و کارشناس ارشد علوم سیاسی
  7. فاطمه یوسفی اوروند کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی
  8. مازیار مولائی کارمند شبکه بهداشت و درمان شهرستان هفتکل و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم اجتماعی
  9. مجید صالح پور باورصاد-کارشناس ارشد مدیریت اجرایی

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان اینجا کلیک کنید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*