اخبار عمومی
اعلام وصول 2
84777
تاریخ انتشار: 1395/08/28 16:40
احترام و صمیمت بین من و همسرم بسیار زیاد است و نسبت به هم مهربان هستیم. راستش همین روحیه به کارم هم سرایت کرده و همیشه نقش مادرهای مهربان و دلسوز را به من می‌دهند. شاید برایتان جالب باشد، اما باید بگویم که علاقه من نسبت به همسرم در طول این 41 سال نه تنها کم نشده، بلکه بیشتر هم شده است.
عصرجهان-پوراندخت مهیمن از بازیگران فعال است که همیشه تلاش کرده، صداقت و مهربانی چاشنی کارش باشد، به همین دلیل مخاطبان همیشه او را در ایفای نقش مادرهای مهربان و دلسوز دیدند و تا به امروز نقش مادر بداخلاق را بازی نکرده است.

او می‌گوید خانواده برایش مهم‌تر از کارش است و 41سال از زندگی مشترکش می‌گذرد که حاصل این زندگی یک پسر و یک نوه است.

مهیمن این روزها سریال تلویزیونی ماه و پلنگ را روی آنتن شبکه سه دارد که در این سریال هم نقش یک مادر مهربان را به عهده دارد که بشدت نگران فرزندش است.

برای شروع اگر بخواهید والدینتان را توصیف کنید، چه خواهید گفت؟

خوشبختانه من در یک خانواده فرهنگی به دنیا آمدم و وقتی خاطرات کودکی را به یاد می‌آورم، پر از شادی و خنده است. من هرچه درباره خانواده‌ام و مهربانی‌هایشان بگویم، کم است. با وجود آن‌که در آن سال‌ها خیلی به تحصیلات اهمیت داده نمی‌شد، اما پدرم تحصیلکرده بود و مادرم هم خانه‌دار. پدرم در دوران نوجوانی با جلیل شهناز تار می‌زد، اما بعدها به دلیل مشغله زندگی، موسیقی را ادامه نداد.

زندگی خانوادگی ما مملو از آرامش و محبت بود و پدر و مادرم هر دو به ما یاد دادند که چطور باید با عشق زندگی کرد. آنها همیشه به ما تاکید می‌کردند در مراسم خاکسپاری‌شان با کسی بداخلاقی نکنیم. واقعاً هنوز هم بعد از این همه سال به خاطرات دوران کودکی فکر می‌کنم، لبخند به لبم می‌آید و حالم خوب می‌شود.

تصویر دوست دارم نقش مادر بداخلاق را بازی کنم

پس با این توصیف، خانواده‌تان مخالف کار هنری شما نبودند؟

نه، خوشبختانه از این لحاظ مشکلی نداشتم و در طول این سال‌ها همیشه خانواده‌ام مشوقم بودند، حتی با علاقه سریال‌های مرا می‌دیدند و خیلی شادی می‌کردند. بعد از فوتشان من دو گوهر نازنین را از دست دادم، دو گوهری که نمی‌توان نمونه‌شان را پیدا کرد. من همیشه به کسانی که پدر و مادرشان در قید حیات هستند، می‌گویم قدر و ارزش چنین نعمت بزرگی را بدانند.

چند خواهر و برادر دارید؟

چهار خواهر دارم، اما برادر ندارم. البته هیچ‌کدام از آنها به دنبال هنر نرفتند و فقط من عاشق بازیگری بودم و هنوز هم بازیگری را دوست دارم. راستش علاقه‌ام به بازیگری به دوران کودکی بر‌می‌گردد و از همان دوران برای همکلاسی‌هایم همیشه تئاتر اجرا می‌کردم و عاشق فیلم دیدن بودم.

رابطه‌تان با هم چطور است؟

ما با هم خیلی دوست هستیم. البته یکی از خواهرهایم چند سال پیش فوت شد.

چند سال از زندگی مشترک‌تان می‌گذرد؟

حدود 41 سال از زندگی مشترک من و همسرم می‌گذرد و ماحصل آن یک پسر است. البته یک نوه کوچولو هم دارم که خیلی دوستش دارم! البته باید به این نکته اشاره کنم که من زندگی بسیار خوبی با همسرم دارم و با وجود این‌که بعضی‌ها تصور می‌کنند بازیگران زندگی خوبی ندارند، اما من همسر بسیار مهربانی دارم و خانواده‌ام همیشه برایم نسبت به کار اولویت دارد.

در زندگی مشترک چه چیزی برایتان خیلی اهمیت دارد؟

احترام و صمیمت بین من و همسرم بسیار زیاد است و نسبت به هم مهربان هستیم. راستش همین روحیه به کارم هم سرایت کرده و همیشه نقش مادرهای مهربان و دلسوز را به من می‌دهند. شاید برایتان جالب باشد، اما باید بگویم که علاقه من نسبت به همسرم در طول این 41 سال نه تنها کم نشده، بلکه بیشتر هم شده است.

آیا تا به حال پیش آمده همسرتان با کارتان مخالفت کند؟

نه، به هیچ وجه. اتفاقا مشوق بسیار خوبی برای من هستند.

شما در طول این سال‌ها همیشه نقش مادر مهربان را به عهده داشتید، دوست ندارید نقش یک مادر بداخلاق را بازی کنید؟

راستش دلم می‌خواهد نقش یک مادر متفاوت مثلا یک مادر بداخلاق را بازی کنم، اما دوستان می‌گویند که به قیافه شما نمی‌خورد نقش مادر بداخلاق را بازی کنی، به همین دلیل همیشه نقش‌های مثبت به من داده می‌شود. امیدوارم در آینده این اتفاق برایم بیفتد.

بهاره بهارمست - جام‌جم

برچسب ها:
پوراندخت مهیمن ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*