اخبار عمومی
اعلام وصول 2
84794
تاریخ انتشار: 1395/08/28 22:41
تعرض و بی حرمتی به زن سرپرست خانوار قابل دفاع و گذشت نیست!!
تعرض و بی حرمتی مأموران سد معبر به زنی که سرپرست خانوار می باشد و با حداکثر زحمت و حداقل درآمد، سعی در کسب لقمه نانی حلال دارد به هیچ عنوان قابل دفاع و گذشت نیست!!
یک بانوی دستفروش روستایی فومن که محصولات کشاورزی خود را برای فروش در حاشیه میدان آناهیتای این شهر گذاشته بود با ممانعت ماموران سد معبر شهرداری مواجه می شود.این مامور وقتی با مقاومت دست فروش مواجه می شود وی را به شدت کتک می زند .
به گزارش عصر جهان و به نقل از دیارمیرزا در همین رابطه هوشنگ عباسقلیزاده شهردار فومن  با بیان اینکه جمع آوری دستفروشان یک کار قانونی است اظهار کرد: برای تمامی دستفروشان محلی اختصاص پیدا کرده و علی رغم اینکه همه‎ی آنها به محل جدید انتقال پیدا کرده اند اما این خانم همچنان در جای سابق خود حضور پیدا می کند.
شهردار فومن ضمن محکومیت اقدام کارمند سدمعبر شهرداری در برخورد با این خانم دستفروش اعلام کرد: جمع آوری سد معبر باید مبتنی بر ضوابط قانونی باشد و ماموران شهرداری به هیچ وجه حق درگیری ندارند. عباسقلیزاده در ادامه اظهار کرد: با توجه به ابعاد حادثه و بررسی دقیق موضوع ضمن دلجویی از این بانوی دستفروش حتما با این مامور خاطی برخورد قانونی خواهد شد و احتمال اخراج او نیز وجود دارد.
به گزارش همین منبع خبری زهرا نظری و سینا میری نرگسی دو عضو شورای شهر فومن در خصوص برخوردِ ناپسندِ مأموران شهرداری فومن بیانیه مشترکی دادند و اعلام داشتند:تعرض و بی حرمتی مأموران سد معبر به زنی که سرپرست خانوار می باشد و با حداکثر زحمت و حداقل درآمد، سعی در کسب لقمه نانی حلال دارد به هیچ عنوان قابل دفاع و گذشت نیست!!



کانال تلگرام عصر جهان


ناراحت
|
Iran
|
1395/08/30 13:08
  +0

  -0
پاسخ
تف بر شرافتش
تف بر مردانگیش
تف بر غیرتش
تف بر شرافت شهردار اون شهر
تف بر سیاستمداران و....

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*