اخبار عمومی
اعلام وصول 2
84801
تاریخ انتشار: 1395/08/29 19:57
یازده دانش آموز روستای سرکوت شهنی مسجدسلیمان با وجود گذشت بیش از دو ماه از سال تحصیلی ۹۶-۹۵ همچنان سرگردان و بلاتکلیف می باشند.

فیروز بیگلری/عصر جهان
دانش آموزان روستای سرکوت شهنی در انتظار بازگشایی دبستان امام علی‌ هستند.
با وجود گذشت بیش از دو ماه از سال تحصیلی ۹۶-۹۵ دبستان روستایی سرکوت شهنی تاکنون باز گشایی نشده است و دانش آموزان این روستا چشم انتظار معلم هستند.
برابر کپی مدارک موجود این روستا با یازده دانش آموز در اول شهریور ماه درخواست خود را به آموزش و پرورش مسجدسلیمان تحویل و در کمیسیون مربوطه آن اداره مورد موافقت قرار گرفت، ولی متاسفانه اداره کل آموزش و پرورش پاسخی به درخواست نداده و یازده دانش آموز این روستا همچنان سرگردان و بلاتکلیف می باشند.


متاسفانه با دشواری هر روز باید با هزینه خود به شهر بیایند و برگردند، در صورتیکه دبستان آنها بازگشایی نشده و همان گونه که در تصویر ملاحظه می کنید یکی از دانش آموزان هم از ناحیه پا فلج می باشد.
به راستی کدام مسول باید پاسخگوی این سهل انگاری باشد؟
مردم این روستا درخواست دارند که هر چه زودتر دبستان روستای شان بازگشایی و با کسانی که احیانا سهل انگاری نموده اند تذکرات جدی داده شود.



کانال تلگرام عصر جهان


sirous ghorbani
|
Iran
|
1395/08/29 21:40
  +0

  -0
پاسخ
سلام
تاریخ نامه برا شانزده آبان ماهه
یعنی 14روز پیش دستور خورده .
تمام دانش آموزان آن مدرسه پس تا اکنون کجا تحصیل می کردند؟
sirous ghorbani
|
Iran
|
1395/08/30 10:53
  +0

  -0
پاسخ
باسلام وارزوي موفقيت. درمورد دبستان امام علي ع روستاي سركوت شهني به اطلاع مي رساند كه اين واحد اموزشي به دليل نداشتن دانش اموز بالاي پنج سال است كه تعطيل شده است و درشهريور ماه تعدادي از خانواده هايي كه ازجاهاي مختلف به روستا مهاجرت كرده وساكن شدند به اداره مراجعه كردند كه درمقطع ابتدايي چهار نفربودند كه توسط اداره اموزش و پرورش يك دستگاه پژو براي چهار نفر كه يكي همان دانش اموز ويلچري مي باشد بامبلغ ماهيانه چهارصد هزارتومان انها را ازاول مهر به دبستان روستاي رضااباد كه درنزديكي انها فعال است مي برد و هيچ خللي درامر اموزش انها ايجاد نشده است و چون از جاهاي ديگر به روستا مراجعه مي كنند وقتيكه امار انها به هفت نفر رسيدباوجود اينكه اززمان قانوني دريافت كد راه اندازي مجدد و فعال نمودن مدرسه گذشته بود درشوراي معاونين تصويب شد ودر خواست كد راه اندازي داديم و براي سه نفر ديگر و سه نفر دانش اموز دبيرستان دور اول ونيز يك دانش اموز دبيرستان دور دوم يكدستگاه ميني بوس با اجاره ماهيانه سه ميليون و چهارصد هزار تومان درنظر گرفته شد كه در چهار كله صبح و بعد ازظهر سرويس دانش اموزان را انجام مي دهد وتمامي دانش اموزان با هزينه اداره اموزش و پرورش ووسايل نقليه اي كه براي انها درنظر گرفته شده به مدارس نزديك ديگر برده مي شوند و هيچ خللي در اموزش انان ايجاد نشده است كل دانش اموزان يازده نفرند هفت نفر دبستان سه نفر دبيرستان دور اول و يك نفر دبيرستان دور دوم

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*