اخبار عمومی
اعلام وصول 2
84836
تاریخ انتشار: 1395/09/01 15:04
نماینده مردم اهواز ، کارون ، حمیدیه وباوی در مجلس شورای اسلامی گفت: سال های آینده باید زیرساخت های مرز و پایانه چذابه برای زائران اربعین حسینی توسعه یابد تا بتوانیم پاسخگوی خیل عظیم مشتاقان کربلای معلی باشیم.

عصرجهان-همایون یوسفی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار چذابه در پایانه مرزی چذابه با بیان اینکه در اربعین امسال تعداد زائران اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه تا 50درصد افزایش داشته است افزود: زیرساخت ها پایانه مرزی چذابه نسبت به سال گذشته بهتر شده و تلاش های خوبی برای بهبود زیرساخت ها صورت گرفته ولی کافی نیست.
وی گفت: بستر ها و زیرساخت های گذرگاه و پایانه مرزی چذابه باید به گونه ای ساماندهی شود تا از ازدحام و معطلی زائران کاسته شود.


این نماینده مجلس بر کنترل های بهداشتی و افزایش تیم های مراقبت بهداشتی در چذابه با هدف جلوگیری از شیوع بیماری های واگیردار تاکید کرد.
یوسقی به وضعیت راههای منتهی به گذرگاه مرزی چذابه نیز اشاره کرد و گفت:جاده های منتهی به چذابه باید اصلاح و خط آبرسانی نیز به این نقطه مرزی کشیده شود.
وی سطح خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بخصوص توسط مواکب مردمی اطراف را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هرساله شاهد جوشش بیشتر مردم برای خدمت رسانی به زائران هستیم.
وی همچنین در بازدید از مواکب اطراف پایانه مرزی چذابه ، با شماری از زائران بازگشته از کربلا دیدار وگفت و گو کرد.
گذرگاه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز یکی از سه کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*