اخبار عمومی
اعلام وصول 2
84859
تاریخ انتشار: 1395/09/01 19:01
دو تیم راه اهن تهران و نفت مسجدسلیمان از هفته چهاردهم لیگ یک به مصاف هم می روند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان ،سهراب بختیاری‌زاده در مورد دیدار فردا با تیم راه آهن گفت: راه آهن تیم خوبی است که با توجه مشکلات مالی که دارد بازیکنانش بسیار با انگیزه هستند و ما هم شرایط خیلی خوبی در جدول لیگ نداریم و تلاش می کنیم با پیروزی در این مسابقه از نظر امتیازی و روحی شرایط بهتری پیدا کنیم. حریف را به خوبی می‌شناسیم و آنها فوتبال را بی‌حاشیه بازی می‌کنند و هر دو تیم شانس پیروزی دارند.

 وی در مورد تقابلش با مهدی پاشازاده گفت: پاشازاده از نسل جوان مربیان است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. نسل جوان مربیان وظیفه سنگینی بر دوش دارند و اگر باهم در ارتباط بیشتری باشند می‌توانند به رشد فوتبال ایران کمک کنند. 

 سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه اختلاف نظرهایش با مدیرعامل باشگاه تمام شد یا نه گفت: عدم تفاهم و اختلاف نظر همیشه وجود دارد. اگر من مطلبی را می‌گویم برای آینده تیم نفت مسجد سلیمان است. به هر حال با ادامه همکاری مشکلات کم می‌شود.

پیش بازی راه آهن و نفت مسجدسلیمان: نبرد دو استقلالی روی نیمکت دو تیم می تواند در نوع خود جالب باشد و شاگردان مهدی پاشازاده 20 امتیازی نتایج خوبی در این فصل کسب کرده اند و اگر در دیدار فردا بتوانند نفتی ها را شکست بدهند آنوقت می توانند امید داشته باشند که خود را به عنوان مدعی معرفی کنند و شاگردان سهراب بختیاری زاده که در این فصل کم حاشیه نداشته اند بدنبال برد خواهند بود تا از اینجای جدول کنده شوند و خود را به نیمه بالای جدول برسانند.نفتی ها می خواهند با برد در مقابل راه آهن از عدد 13 جدا شوند چرا که انها با 13 امتیاز در مکان سیزده ام جدول رده بندی قرار دارند.

حال باید منتظر ماندو دیدکه آیا در بازی آتی ،نفت مسجدسلیمان میتواند بازی قابل قبولی را در مقابل راه آهن به نمایش گذارد و هواداران متعصب خود را خوشحال نماید...

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*