اخبار عمومی
اعلام وصول 2
84879
تاریخ انتشار: 1395/09/03 16:04
شرکت سیاهکوه دهدشت پيمانكار پروژه جاده سوق در روزاول، اقدام به آسفالت تقریبی یک کیلومتر این جاده از ابتدای ورودی روستای دره لبک به سمت شهر سوق نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، با پیگیری های نماینده ی مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مهندس هاشمی پور و همکاری صمیمانه و تلاش های جناب دکتر علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان امروز چهارشنبه سوم آذر ۹۵ آغاز عملیات آسفالت جاده ی سوق کلید خورد.


شرکت سیاهکوه دهدشت پيمانكار این پروژه میباشد که با وجود کمبود اعتبار و مشکلات و معارضات موجود در اقدامی شایسته جهت خدمت به مردم شریف سوق و لنده با آغاز این پروژه در روزاول، اقدام به آسفالت تقریبی یک کیلومتر این جاده از ابتدای ورودی روستای دره لبک به سمت شهر سوق نموده است.
شهباز مدرسی پیمانکار این پروژه ضمن بیان مشکلات از کمبود اعتبارات تا تهیه ی آسفالت داغ و بدهی های معوقه ی این پروژه، از نماینده ی محترم مردم کهگیلویه بزرگ آقای مهندس هاشمی پور و جناب دکتر علیمردانی مدیر کل راه و شهرسازی استان در جهت تسهیل خدمات به این پروژه قدردانی و تشکر کردند.
امید که در راستای خدمت به مردم شریف کهگیلویه، شاهد تداوم خدمت رسانی تمام مسؤلین محترم باشیم.
خبر ها و گزارشات مرتبط قبلی:

یاداشتی خطاب به فرماندار کهگیلویه/
واکنش شما نسبت به کمپین "جاده خون" منصفانه نیست
آیا 25 نفر کشته در طول چند سال در جاده ای که فقط 9 کیلومتر مسافت دارد دلیلی بر خطرناکی این جاده نیست؟


یاداشت اعتراضی اعضای کمپین جاده خون خطاب به نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس
راه و شهرسازی به هیچ کدام از وعده‌هایش در خصوص جاده سوق در موعد مقرر عمل نکرده است


افشای جزییات معامله ی دو سر باخت کمپین جاده خون(سوق-دهدشت)
افشای جزییات معامله ی دو سر باخت کمپین جاده خون(سوق-دهدشت) با مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد قبل از سفر ریاست محترم جمهور به استان

برچسب ها:
جاده ی خون ؛


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*