اخبار عمومی
اعلام وصول 2
84922
تاریخ انتشار: 1395/09/06 00:56
لیگ برتر نوجوانان؛
سرمربی نوجوانان نفت و گاز:پتانسیل تیم ما همین است ،قوانین باشگاه به ما اجازه نمی دهد که بازیکن غیرشرکتی به اندازه کافی در تیم استفاده کنیم و همین امر به شدت به فوتبال گچساران در رده نوجوانان ضربه می زند

نوجوانان نفت و گاز گچساران  1 – 2 نوجوانان صنعت نفت آبادان
عصرجهان-در چارجوب هفته پنجم لیگ برتر نوجوانان تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در چهارمین دیدار خودمقابل صنعت نفت آبادان متحمل شکست شد.
براساس این گزارش ، این دیدار که عصر روز جمعه 5 آذر در ورزشگاه شهدای نفت گچساران و در حضور 100 تماشاگر گچسارانی برگزار شد ، تیم فوتبال نوجوانان نفت وگاز با وجود  اینکه  عملکرد خوبی از خود ارائه داد،  در پایان با نتیجه دو بر یک شکست را متجمل شد.
در این دربی حساس و دیدنی  تک گل نفتی های گچساران توسط دانیال خالویی به ثمر رسید.
 نوجوانان نفت وگاز در سه دیدار قبلی خود برابر برق نوین شیراز ،امید گناوه ،نفت اهواز سه شکست را متحمل شده بودند.
تیم نفت و گاز گچساران در هفته ششم مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور هفته آینده بایستی به مصاف فولاد خوزستان برود.
 نفت وگاز گچساران در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر نوجوانان در گروه سوم و با تیم های صنعت نفت ابادان ، فولاد خوزستان ، برق جدید شیراز ، شاهین شهرداری بوشهر ، نفت اهواز و امید گناوه هم گروه شده است.
در هفته اول این رقابتها تیم نوجوانان نفت گچساران با قرعه استراحت مواجه شد ه بود.
حسن کیامرثی سرمربی نفت وگاز در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران در خصوص شکست های پی در پی تیم نفت وگاز افزود :پتانسیل تیم ما همین است ،قوانین باشگاه به ما اجازه نمی دهد که بازیکن غیرشرکتی به اندازه کافی در تیم استفاده کنیم و همین امر به شدت به فوتبال گچساران در رده نوجوانان ضربه می زند .
وی ادامه داد :امیدوارم مسئولان باشگاه به فکر چاره ای باشند تا حداقل بتوانیم 4بازیکن غیرشرکتی دیگر به تیم اضافه کنیم تا حداقل در دوم بتوانیم امتیازات لازم را جمع کنیم و وضعیت خود را بهبود ببخشیم.


منبع/سایت نفت


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*