اخبار عمومی
اعلام وصول 2
84948
تاریخ انتشار: 1395/09/06 22:04
علیرضا قاسمی نژاد رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری شوشتر به عنوان دادستان رامهرمز منصوب شد

عصرجهان-طی حکمی که از سوی آیت اله آملی لاریجانی رییس قوه قضائیه صادر شد، علیرضا قاسمی نژاد که ریاست شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان شوشتر را برعهده داشت به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز منصوب شد .
وی تحصیل کرده حوزه و مرکز تخصصی حقوق و قضاء اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد در دو رشته حقوق خصوصی و جزا و جُرم شناسی بوده که علاوه بر فقه و اصول دروس حقوقی را نیز گذرانده بود و در سال ۸۸ در شهرستان بندر خَمیر استان هرمزگان شروع بکار و بصورت همزمان در دادسرای عمومی و دادسرای ویژه روحانیت مشغول به فعالیت شد و پس از گذشت ۸ ماه از شروع بکار وی با توجه به انتقال دادستان، بعنوان سرپرست دادسرا و جانشین دادستان در بندر خَمیر از شهرهای استان هرمزگان با مرکزیت بندرعباس انتخاب شد . و در استان هرمزگان بعنوان قاضی نمونه دادسرا و شورای حل اختلاف مورد تقدیر مدیر کل استان هرمزگان قرار گرفت.

وی که از سال ۹۲ که به استان خوزستان  و شهرستان شوشتر منتقل شد در سمتهای دادیاری و بازپرسی و ریاست شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان شوشتر فعالیت نمود که به گفته مسولین استان خوزستان خوش درخشید، و به مدت سه سال از ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ دادیار ویژه روحانیت بندرعباس ، از جمله سوابق علیرضا قاسمی نژاد می باشد .
قابل ذکر است علیرضا قاسمی نژاد به مدت دو ماه نیز بعنوان بازپرس ، در سال ۹۴ مامور به خدمت در شهرستان های گتوند و اندیمشک نیز فعالیت داشته است.

برچسب ها:
رامهرمز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*