اخبار عمومی
اعلام وصول 2
84976
تاریخ انتشار: 1395/09/08 19:30
دورهمی نماینده و فرماندار مسجدسلیمان با معاونت دانشگاه علوم پزشکی/
این موضوع همچنان برای مردم و رسانه ها مبهم مانده و در این جلسه هم توضیحات خاصی در رابطه با موضوع پزشک قلابی برای مردم ارائه نشده است.

عصرجهان-حدود دو هفته از ماجرای دستگیری پزشک قلابی در مسجدسلیمان گذشت و در این مدت تنها مطالبه مردم,رسانه ها و امام جمعه مسجدسلیمان یعنی عذرخواهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان و شفاف سازی در رابطه با چگونگی رخداد این موضوع هیچگونه پاسخی به این مطالبه عمومی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی خوزستان ارائه نشد.
صبح امروز علی عسکر ظاهری نماینده مسجدسلیمان جلسه ای با حضور معاونت دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان بمنظور بررسی مشکلات بهداشت و درمان مسجدسلیمان برگزار نمود.
در حالی که انتظار می رفت در این جلسه از اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان مردم دعوت شود تا در مورد نحوه فعالیت پزشک قلابی در مسجدسلیمان و استان خوزستان از معاونت دانشگاه پاسخ بخواهند این جلسه  بدون دعوت از رسانه ها برگزار شد.
اگر چه برای همه مشخص است که ریاست دانشگاه علوم پزشکی با فرستادن یکی از معاونان خود به مسجدسلیمان تلاش کرده تا به نوعی جبران عدم پاسخگویی خود را کرده باشد اما این موضوع همچنان برای مردم و رسانه ها مبهم مانده و در این جلسه هم توضیحات خاصی در رابطه با موضوع پزشک قلابی برای مردم ارائه نشده است.
انتظار مردم مسجدسلیمان از نماینده شهرشان در مجلس شورای اسلامی این بود که حداقل در یک نطق کوتاه در صحن مجلس شورای اسلامی اعتراض مردم را نسبت به فعالیت پنج ساله یک پزشک قلابی, کمبود پزشک و مشکلات بهداشت و درمان استان و حوزه انتخابیه را به نمایندگان ملت و وزارت بهداشت منتقل نماید.
پی نوشت:دانشگاه علوم پزشکی اهواز بهتر است بجای پاک کردن صورت مسئله, در یک جلسه رسمی و در صورت امکان در جمع مردم مسجدسلیمان  ضمن عذرخواهی از مردم ,ماجرا را برای افکار عمومی شفاف سازی کرده تا بلکه اعتماد مردم مسجدسلیمان  به تنها بیمارستان  شهرشان بار دیگر جلب شود.

منبع/آسماری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*