اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85017
تاریخ انتشار: 1395/09/11 01:45
اگر مشکلات مالی حل نشود 12 بازیکن از تیم ما جدا می‌شوند و نه تنها از لیگ قهرمانان آسیا بلکه از لیگ برتر هم باید انصراف بدهیم. وقتی بازیکنان بروند من دیگر چگونه باید در تیم بمانم. باید تیم را تعطیل کنیم

عصرجهان-استقلال خوزستان در هفته های اخیر با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند و سرمربی این تیم می‌گوید با ادامه این وضعیت احتمال دارد این تیم از لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فوتبال کنار بکشد.
به گزارش تابناک، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال فردا و پس فردا پیگیری می شود و در یکی از دیدارهای آن استقلال خوزستان مهمان سایپا است. اما تیم خوزستانی که با قهرمانی باورنکردنی خود در فصل قبل لیگ برتر جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده بود، با مشکلات فراوان مالی روبروست و امروز سیروس پورموسوی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی با سایپا از احتمال کناره‌گیری استقلال خوزستان از لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به دلیل این مشکلات مالی سخن گفت.
پورموسوی گفته: « 12 بازیکن تیم متمم دارند و همه بازیکنان خواهان این شرایط جدایی از باشگاه در نیم فصل هستند. اگر مشکلات مالی حل نشود 12 بازیکن از تیم ما جدا می‌شوند و نه تنها از لیگ قهرمانان آسیا بلکه از لیگ برتر هم باید انصراف بدهیم. وقتی بازیکنان بروند من دیگر چگونه باید در تیم بمانم. باید تیم را تعطیل کنیم و برویم. البته مسئولان استان در تلاش هستند تا مطالبات پرداخت شود. بازیکنان ما هم پیشنهادهایی از سایر باشگاه‌ها دارند.»


عصرجهان-شایان ذکر است دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی،کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه در خصوص مشکلات تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: به جد پیگیر مشکلات مالی استقلال خوزستان هستیم. باید بگویم دست هایی در استان هستند که می خواهند همه چیز این استان را زمین بزنند از جمله فوتبال استان.همان طور که اجازه نمی دهیم کارخانه جات و منابع ما را زمین بزنند نیز اجازه نخواهیم داد فوتبال ما را که یه نیاز امنیتی و اجتماعی برای مردم خوزستان است زمین بزنند.
همایون یوسفی با اشاره به عدم تعهد گروه ملی فولاد در قبال تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: چرا گروه ملی فولاد در سال گذشته پرداختی هایشان به موقع بود ولی امسال به این شکل نیست؟
وی در پایان اظهار داشت: به عنوان نمایندگان خوزستان و موکلان مردم از پیگیری مطالبات به حق مردم خوزستان کوتاه نخواهیم آمد.

برچسب ها:
استقلال خوزستان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*