اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85067
تاریخ انتشار: 1395/09/14 23:51
شهردار مسجدسلیمان:زمین چمن مصنوعی شهید طهماسبی با سرمایه گذاری 3 میلیارد ریالی توسط شهرداری و با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از مسجدسلیمان،افتتاحیه مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین مسجدسلیمان برگزار گردید.
فرماندار مسجدسلیمان در این مراسم عنوان کرد: 7 زمین چمن مصنوعی در شهرستان مسجدسلیمان برنامه ریزی و پیش بینی شده است که مجموعه فرهنگی، ورزشی شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی دومین زمین چمن مصنوعی است که به مرحله بهره برداری رسیده است.
گورویی در راستای توسعه فضای ورزشی و افرایش سرانه ورزشی در مسجدسلیمان اظهار داشت: با سفر مهندس عالیپور مدیر عامل محترم مناطق نفت خیز جنوب به مسجدسلیمان و قول همکاری و مساعدت ایشان در زمینه احداث 5 زمین چمن مصنوعی، برنامه اجرایی این زمین های چمن مصنوعی بزودی آغاز خواهد شد.


فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد: به طور حتم با اجرایی نمودن اینگونه پروژه ها شاهد ایجاد شور و نشاط و انگیزه بیشتر جوانان و ورزشکاران و همچنین کاهش ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان خواهیم بود.
عبدالله قاسمی شهردار مسجدسلیمان عنوان کرد: زمین چمن مصنوعی شهید مهدی طهماسبی توسط شهرداری و با مشارکت بخش خصوصی و با سرمایه گذاری 3 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
عبدالله قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تعامل و همکاری و دعوت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی به عنوان یکی از اولویت های مهم شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت: شهرداری مسجدسلیمان با ایجاد زیرساخت های لازم،  آمادگی هر نوع همکاری با بخش خصوصی در جهت خدمت رسانی بیشتر به شهروندان را دارد.


عبدالرضا صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در این مراسم توسعه اماکن ورزشی و فرهنگی در یک جامعه را معیار و سنجش توسعه آن جامعه دانست و اظهار داشت:  لازم می دانم از تلاش های آقای قاسمی منجزی مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان با افتتاح زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش که امروز انجام پذیرفت و همچنین این زمین چمن مصنوعی در مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید مهدی طهماسبی که با حمایت شهردار ورزش دوست شهرمان مهندس قاسمی، مشارکت شهرداری مسجدسلیمان و سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید تشکر نمایم.
عبدالرضا صالحی در پایان ضمن قدردانی از همدلی و همیاری فرماندار و مسئولین شهرستان افزود: امیدوارم بیش از گذشته شاهد همدلی و همیاری مسئولین در راستای خدمت رسانی به مردم و آینده شهرمان باشیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*