اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85071
تاریخ انتشار: 1395/09/15 00:23
معاون فرماندار شادگان خبر داد:
.

عصرجهان-معاون فرماندار شادگان در جلسه هماهنگی هجدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شادگان تشکیل شد، از برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان شادگان  خبر داد.
جلسه هماهنگی هجدهمین  مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس  به ریاست نعمت آله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان و با حضور مسئولین دستگاههای مرتبط بمنظور برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در شادگان  در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.


نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان در این جلسه  ضمن تسلیت به خانواده های معظم شهدای حادثه تروریستی شهر حله عراق از برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس  شهرستان در روز دوشنبه ۱۵ آذر همزمان با مدارس سراسر کشور خبر داد و گفت: این مانور با هدف آمادگی برای رویارویی با زلزله، کاهش تلفات، خسارت ناشی از حوادث، بلایای طبیعی و ایجاد آمادگی دانش آموزان برای واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله بصورت نمادین در دبیرستان ولایت شهر شادگان   برگزار می شود.
البوغبیش همچنین افزود: مانور ایمنی در برابر زلزله با محوریت آموزش و پرورش و همکاری جمعیت هلال‌احمر، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، شهرداری و آتش‌نشانی اجرا می شود.
آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان مستندسازی برنامه های ادارات  و دستگاههای اجرائی شهرستان درهفته مانور ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی را مورد تاکید قرار داد.
گفتنی است، هشتم آذرماه بعنوان روز ایمنی و زلزله نامگذاری شده است اما بدلیل مصادف شدن این روز در سالجاری با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به روز پانزدهم آذر ماه موکول شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*