اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8508
تاریخ انتشار: 1394/10/15 01:18
فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد خبر داد:
سردار غلامعباس غلامزاده از کشف 107 کيلو و 300 گرم ترياک از يک دستگاه خودروي وانت مزدا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سردار "غلامعباس غلامزاده" گفت: در راستاي پيشگيري و مقابله با مواد مخدر و ناامن کردن محورهاي مواصلاتي استان براي قاچاقچيان مواد مخدر، مأموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگيلويه و بويراحمد حين کنترل خودروهاي عبوري محور باباميدان-ياسوج به يک دستگاه خودروي وانت مزدا دو کابين مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

وي افزود: راننده خودرو با بي توجهي به دستور  توقف و  اخطارهاي مکرر مأموران از محل فرار کرد و در نهايت پس از دو  کيلو متر تعقيب و گريز خودرو متوقف شد.

غلامزاده اظهار داشت: مأموران در بازرسي از اين خودرو 107 کيلو و 300 گرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در آن جاسازي شده بود کشف کردند.

وي با اشاره به دستگيري راننده و تحويل او به مرجع قضائي و انتقال خودرو به پارکينگ، گفت: اين محموله مخدر در يکي از استان هاي جنوبي بارگيري و به مقصد يکي از استان هاي مرکزي کشور حمل مي شد.

فرمانده انتظامي استان افزود: از ابتداي سال جاري تا کنون 3 هزار و 530 کيلو انواع مواد مخدر در استان کشف که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزايش داشته و بيشترين آنها ترياک با فراواني 3 هزار و 207 کيلو بوده است.

غلامزاده با اشاره به دستگيري 194 قاچاقچي در اين مدت، ابراز داشت: 52 باند قاچاق مواد مخدر متلاشي و 189 دستگاه خودرو نيز متوقف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتيب 13 و 14 درصد افزايش داشته است.

منبع/پايگاه خبري پليس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*