اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85104
تاریخ انتشار: 1395/09/16 13:13
در اين مانور 7 نفر از معاونين آموزش و پرورش استان، به همراه مدير كل آموزش و پرورش استان حضور داشتند

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مانور پدافند غیرعامل با حضور فرماندار،مسئولان استانی و محلی در مدرسه شهيد ستمي شهر ليكك مركز شهرستان بهمئي  برگزار شد.
فرماندار بهمئی در اين مانور با بيان اينكه ، پدافند غیرعامل به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم خود را در زمینه های مختلف از جمله حوادث احتمالی آماده کنیم گفت: در راستای پدافند غیر عامل تمام دستگاه های اجرایی باید بتوانند در مواقع ضروری و نیاز سریعا وارد عمل شده و از بحران جلوگیری کنند.


رحماني  با بيان اينكه هر جامعه ای نیاز دارد که در راستای پدافند غیرعامل آموزش های همگانی را برگزار کند وپدافند غیر عامل باید در تمام طول سال مورد نظر مدیران و برنامه ریزان آموزشی و پژوهشی قرار گیرد افزود: آگاهی رسانی به مردم و شناساندن پدافند غیرعامل به آن‌ها باعث می‌شود که آسیب پذیری در هنگام تهدیدات کاهش یابد.
وی همچنين  با بيان اينكه، پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه‌ای است که سبب بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری و تداوم فعالیت های ضروری و تسهیل در مقابل تهدیدات احتمالی می‌شود گفت : تهیه جزوات، تراکت و بروشور در جهت آموزش عمومی و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل و همچنین برگزاری جلسات توجیهی و همایش در مدارس و دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های پدافند غیرعامل در شهرستان بهمئی است.
هدف از برگزاری این مانور  افزایش سطح آگاهی عمومي در حوزه های بحران وامنیت ، ایمن‌سازی منابع و  زیرساخت‌های ضروری موجود، حفظ منابع، کاهش آسیب‌پذیری، هم‌افزایی برای جایگزینی منابع، دفاع غیر نظامی، افزایش آستانه تحمل ملی  ذكر شد.
در اين مانور 7 نفر از معاونين آموزش و پرورش استان، به همراه مدير كل آموزش و پرورش استان حضور داشتند.


خبرنگار/مسلم مختاری

برچسب ها:
بهمئی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


جمعی از فرهنگیان بهمیی
|
Iran
|
1395/09/17 18:13
  +0

  -0
پاسخ
جایگزین مسیح چی شد ایا تمدید شد یا نه
اکبری یا جهان ارا یا موبدی ریس خواهد شد
پاسخ ها
مهدی
|
Iran
|
1395/09/17 22:53
  +0

  -0
تمدید شد خیالتون راحت-کاندیدای ریاست هم در حالت استن بای بایستند
نیما
|
Iran
|
1395/09/17 18:20
  +0

  -0
پاسخ
گزینه جایگزین اقای دموری فقط موبدی
فرهنگی
|
Iran
|
1395/09/17 18:21
  +0

  -0
پاسخ
فقط مدیری واقعا لیاقت داره

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*