اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85113
تاریخ انتشار: 1395/09/16 23:19
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
داود راهزادی: سخت گذری، دوردست بودن این روستاها از شبکه های برق و کاهش هزینه های برقرسانی از مهمترین دلایل واگذاری نیروگاههای خورشیدی یک کیلو واتی بوده است

عصرجهان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برقرسانی به پنج روستای بالای 10 خانوار این استان با استفاده از انرژی خورشیدی خبرداد.
داود راهزادی در حاشیه بازدید " غلامرضا تاج گردون " نماینده گچساران و باشت از آخرین وضعیت برقرسانی به منطقه پیچاب باشت گفت: تا بهمن ماه امسال پنج روستای بالای 10 خانوار کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از انرژی خورشیدی از نعمت برق برخوردار می شوند.
وی با تشریح فعالیت های صورت گرفته برای برقرسانی به این روستاها، اظهارداشت: اعتبار هزینه شده برای برقرسانی به پنج روستای عنوان شده حدود پنج میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: به هرخانوار ساکن در این روستاها یک نیروگاه یک کیلوواتی واگذار می شود.
راهزادی از نصب تمامی نیروگاههای خورشیدی در پنج روستای عنوان شده خبرداد و خاطرنشان کرد: عملیات نصب این نیروگاهها هم اکنون به پایان رسیده است.
وی گفت: سخت گذری، دوردست بودن این روستاها از شبکه های برق و کاهش هزینه های برقرسانی از مهمترین دلایل واگذاری نیروگاههای خورشیدی یک کیلوواتی بوده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*