اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85119
تاریخ انتشار: 1395/09/17 00:24
بخشدار مرکزی هندیجان خبر داد:
اعظم شنبدی: از دریافت قیر رایگان جهت آسفالت و بهسازی در روستاهای بخش مرکزی به طول ۲۰هزار متر در آینده نزدیک خبرداد که این قیر به صورت رایگان در اختیار قرار خواهد گرفت که تا پایان سال بخشی از روستاها که معابر و خیابان های آنها آسفالت نشده به صورت آسفالته مورد بهره برداری قرارخواهند شد

عصرجهان-خانم شنبدی بخشدارمرکزی هندیجان دراین باره به خبرنگارما گفت نمایشگاه دستاوردهای  روستای در دی ماه با یک غرفه در تهران برگزار می گردد که بیشتر در بخش تولیدات قراردارد که در دید عموم قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به تامین آب شرب روستای دهنو از توابع بخش مرکزی هندیجان ادامه داد: در نامه ی درخواستی به استان جهت نیاز تامین آب شرب این روستا با اعتبار پیشنهادی بالغ بر۱۵۰میلیون تومان که به سازمان آب و فاضلاب و مدیریت برنامه ریزی استان اعلام گردید وبا جدیت به دنبال حل مشکل آب روستا دهنو هستیم.


 بخشدارمرکزی هندیجان در خصوص تعمیر و بازسازی مدارس روستایی در بخش مرکزی افزود در روستای امامزاده عبدالله با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیون تومان و همچنین روستای بوطاهری اعتباری بالغ بر۵میلیون تومان و در روستای رگ سفید و کرپا ۲میلیون تومان اعتبار اختصاص گردید.
 وی با اشاره به بازسازی خانه بهداشت در روستای امامزاده عبدالله مبلغ ۳میلیون تومان و در روستای چم مراد مبلغ ۱/۲۰۰میلیون تومان و در روستای حسین آباد همچنین مبلغ ۱/۳۰۰میلیون تومان عنوان کرد.
خانم اعظم شنبدی بخشدار مرکزی هندیجان در بخش کمک به نیازمندان و بی بضاعت به دانش آموزان در سطح روستاهای این بخش مبلغ ۵میلیون تومان از سوی بخش مرکزی اهدا شد.
ایشان در خصوص آسفالت روستاهای بخش مرکزی هندیجان تصریح نمود در روستای ذلقی به طول ۴هزارمتر با اعتباری بالغ بر ۸میلیون انجام گرفت و همچنین از تعویض شبکه آب شرب روستای چم تنگ با اعتباری ۳۰میلیون تومان
بخشدار مرکزی هندیجان در پایان از دریافت قیر رایگان جهت آسفالت و بهسازی در روستاهای بخش مرکزی به طول ۲۰هزار متر در آینده نزدیک خبرداد که این قیر به صورت رایگان در اختیار قرار خواهد گرفت که تا پایان سال بخشی از روستاها که معابر و خیابان های آنها آسفالت نشده به صورت آسفالته مورد بهره برداری قرارخواهند شد
خبرنگار/ناصر حکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*