اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85120
تاریخ انتشار: 1395/09/17 12:58
مدیرکل جدید فرزند شهر خومه زار شهرستان ممسنی است که پیش از این معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و مدیرکلی استان هرمزگان را نیز تجربه کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، پیش از ظهر امروز چهارشنبه آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران با حضور سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام و المسلمین ابطحی مدیرکل ارزیابی عملکرد و هئیت همراه برگزار شد.
بنا به گزارش دریافتی در این آئین سید منصور موسوی را به سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد معارفه و از زحمات سید مصطفی مهدی مدیرکل سابق تقدیر شد.
برخی رسانه ها نوشتند: سید منصور موسوی( زارع) فرزند شهر خومه زار شهرستان ممسنی است که پیش از این معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بوده است وی درکارنامه مدیرتیی خود مدیرکلی استان هرمزگان را نیز تجربه کرده است و به نوعی وی را یک مدیرکل غیر بومی معرفی نمودند که وی به همین جهت در نشست شواری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با زبان لری بیان کرد: با زبان لری میگویم، به والله بچه همین استان هستم، ریشه و اصالتم لر است.
سید منصور موسوی( زارع)  با اشاره به تیتر برخی از رسانه‌ها، اظهار داشت: برخی از رسانه‌های محلی بی اطلاع از بنده اظهاراتی داشتند، اما بدانید بنده بومی این استان هستم، و به مدت سه سال مدیرکل بندرعباس بودم.
شایان ذکر است قبلا(اندکی قبل از سفر ریاست جمهوری) از حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز رئیس فعلی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد که اصالتا بهمئی هست بعنوان مدیرکل احتمالی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نامبرده شد
*سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در بدو ورود به شهر یاسوج با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
*مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد: ۵۲۸ گلزار شهید در استان وجود دارد که تا کنون۴۱۰ گلزار بازسازی شده است و ۱۱۶ گلزار شهدا در استان نیاز به بازسازی دارند




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*